کد خبر: ۱۵۱۰۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
دروازه بان استقلال به هم تيمي سابقش جواب رد داد و به تئاتر رفت تا با كاپيتان تيم ملي روبرو نشود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ جمعه شب تعدادي از استقلالي‌ها به رستوران تازه تاسيس مجتبي جباري رفتند تا افطار را ميهمان هم تيمي سابق خود باشند. در ابتدا تصور مي‌شد که فتح الله زاده از حضور آبي‌پوشان در کنار جباري ناراحت شود ولي تماس استقلالي‌ها با معاون باشگاه هماهنگي‌هاي لازم را در پي داشت و مديرعامل آبي‌پوشان به اين موضوع اشاره کرد که به او ارتباطي ندارد که بازيکنان مي‌خواهند به ديدار چه کسي بروند و براي حضور در اين مراسم مختار هستند.


همين امر سبب شد بسياري از آبي‌پوشان به دعوت همبازي سابق خود جواب مثبت بدهند. اما نکته قابل توجه اينجا بود که با وجود تماس جباري با سيدمهدي رحمتي، دروازه‌بان استقلال از حضور در رستوران مجتبي خودداري کرد. گفته مي‌شود دليل اصلي غيبت او رودررو نشدن با جواد نکونام بوده است. چند ساعت قبل از آغاز اين مراسم بود که رحمتي از ساير دوستان خود پيگير نفرات حاضر در افطاري جباري شد و وقتي فهميد نکونام هم يکي از نفراتي است که در اين مراسم حضور دارد طي تماس با جباري از حضور در جمع آبي‌پوشان عذرخواهي کرد. مجتبي هم که مي‌دانست دليل اصلي نيامدن رحمتي چيست ديگر اصراري نداشت تا دروازه‌بان استقلال به جايي که دوست ندارد، نرود.


اما شايد جالب باشد که بدانيد، تعدادي از استقلالي‌ها نظير منتظري، حيدري و برهاني قصد داشتند در اين نشست براي حل مشکل نکونام و رحمتي اقدامي انجام بدهند ولي عدم حضور دروازه‌بان استقلال سبب شد برنامه آنها اجرايي نشود.


مهدي رحمتي جمعه شب ترجيح داد به جاي حضور در مراسم افطاري جباري به ديدن تئاتر برود و هنگامي که با سئوال‌هاي پرتعداد هواداران استقلال در مورد وضعيت نکونام روبرو شد به اين موضوع اشاره داشت که بعيد مي‌دانم جواد در استقلال بماند. البته اين گفته دروازه‌بان آبي‌پوشان با خنده بود و پس از آن تصريح کرد که از وضعيت نکونام خبر ندارد ولي به نظر مي‌رسد رحمتي در جمع هواداران استقلال حرف دل خود را بيان کرده و زياد تمايلي به ماندن نکونام ندارد.


رحمتي همچنين در صفحه شخصي خود عکسي از حضورش در تئاتر را قرار داد و به اين نکته اشاره داشت که به ديدن نمايش دوستم رفتم تا در آرامش باشم و فصلي موفق را آغاز کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها