کد خبر: ۱۵۰۷۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۳۱ تير ۱۳۹۲
محمد نصرتي مدافع با تجربه تراكتورسازي مسلما در بازي با پرسپوليس يكي از مهره‌هاي تاثيرگذار تيمش خواهد بود.
به گزارش 598 به نقل از 90:محمد نصرتي مدافع با تجربه تراكتورسازي مسلما در بازي با پرسپوليس يكي از مهره‌هاي تاثيرگذار تيمش خواهد بود. اين مدافع خودش را براي بازي حساس در هفته اول آماده كرده تا بتواند مهاجمان پرسپوليس را مهار كند. جدال او با سيدصالحي خواهد بود كه فصل پيش در تراكتور همبازي بودند. حساسيت اين بازي آنقدر زياد است كه شايد روي مسائل فني تاثير بگذارد و به همين خاطر بازيكنان خودشان را براي هر اتفاقي آماده كره‌اند. نصرتي هم براي اين ديدار انگيزه زيادي دارد.در خصوص اين بازي گفت‌وگويي با 90 داشت كه مي‌‌خوانيد:
90: اوضاع و احوال تيم چطور است؟
شكر خدا همه چيز در تراكتور عالي است و هر روز هم بهتر مي‌‌شود.
90: به خاطر جذب بازيكنان جديد مثل انصاري‌فرد اين حرف را مي‌‌زني؟
بله، هر روز يك اتفاق خوب در تراكتور مي‌‌افتد. انصاري‌فرد آمد، ايران‌پوريان بخشيده شد و سومين اتفاق خوب اين چند روز هم شكست دادن پرسپوليس است!
90: براي اين بازي آماده هستي؟
در چند روز گذشته زانويم درد مي‌‌كرد اما در حال حاضر بهتر هستم و مي‌‌توانم تمرين كنم. براي بازي با پرسپوليس هم آماده‌تر مي‌‌شوم و مشكلي ندارم. به غير از من كل تيم آماده هستند.
90: اين بازي سر و صداي زيادي هم ايجاد كرده؟
طبيعي است كه اين بازي حساسيت زيادي داشته باشد. اين بازي جذابيت‌هاي زيادي دارد چون دو تيم بازيكنان مشترك زيادي دارند. خود من در پرسپوليس بازي كردم. به غير از من كريمي، جواد و انصاري‌فرد در پرسپوليس بودند. قاسم دهنوي و سيدصالحي هم تراكتوري بودند.
90: فكر مي‌‌‌كني، هواداران پرسپوليس چه واكنشي نشان دهند؟
به نظر من آنها ما را تشويق مي‌‌كنند چون حرفه‌اي هستند و مي‌‌دانند اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است. من احترام خاصي براي هواداران پرسپوليس قائل هستم و مي‌‌دانم اين بازي خيلي جالب مي‌‌شود.
90: پس از اين بازي حاشيه‌اي نمي‌‌شود؟
نه، اصلا! اتفاقا يكي از بهترين بازي‌هاي ليگ مي‌‌شود.
90: براي دايي گل مي‌‌بري؟
صد در صد! احترام دايي بر من واجب است. براي دايي گل مي‌‌برم و از او رخصت مي‌‌گيرم.
90: پرسپوليس را چطور مي‌‌بيني؟
از وقتي دايي به پرسپوليس آمد، ثبات اين تيم بيشتر شده و مي‌‌‌تواند درا ين فصل نتايج خوبي بگيرد. به نظر من حضور دايي به نفع پرسپوليس است و طرفداران زياد اين تيم خوشحال مي‌‌شوند.
90: ليست تيم‌ملي را ديدي؟
به نظر من اين ليست درست نيست و يك روزنامه پرتغالي از خودش اين ليست را زده. اين ليست عجيب است و فكر نمي‌‌كنم كي‌روش آن را اعلام كرده باشد.
90: در بازي با پرسپوليس جلو مي‌‌روي؟
بله، روي ضربات ايستگاهي جلو مي‌‌روم و در حملات شركت مي‌‌كنم.
90: گل هم مي‌‌زني؟
اگر موقعيت داشته باشم چرا كه نه!
90: براي 3 امتياز به تهران مي‌‌آييد؟
بله، اگر براي مساوي بياييم، مي‌‌بازيم پس براي برد به تهران مي‌‌آييم.
90: در جريان تراكتوري شدن نكونام هستي؟
تا حدودي بله، بيشتر جواد با خود آقا مجيد در ارتباط بوده. اميدوارم نكونام به تراكتور بيايد چون تيم‌مان قوي‌تر مي‌‌شود. اما در نهايت خودش تصميم مي‌گيرد.
90: نظرت در مورد لقب كهكشاني كه به تراكتور دادند، چيست؟
اصلا خوب نيست! تيم ما خوب بسته شده، همين! نبايد اين لقب‌ها را به تراكتور بدهند. چون انتظارات بالا مي‌‌رود و روي كارمان تاثير منفي مي‌‌گذارد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها