کد خبر: ۱۵۰۷۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۳۱ تير ۱۳۹۲
رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی می‌گوید که این باشگاه با ارسال نامه‌ای خواهان دریافت 40 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی با پرسپولیس شده است.

رحمان یاوران رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اینکه چند درصد از جایگاه‌های استادیوم آزادی را برای هواداران تیم در بازی با پرسپولیس می‌خواهند گفت: نامه‌ای ارسال کرده‌ایم که 40 درصد ظرفیت استادیوم را برای هواداران تراکتورسازی می‌خواهیم و امیدوارم با این درخواست موافقت شود. ان‌شاءالله هواداران همانند سال‌های گذشته استقبال پرشوری در استادیوم آزادی خواهند داشت.

وی درباره تمهیدات کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در دیدار پرسپولیس بیان کرد: تقریبا 20 نفر از لیدرها و سایر عوامل کانون هواداران‌مان را به استادیوم آزادی می‌بریم تا در کنار هواداران‌ باشند و اگر مشکلاتی داشتند برطرف کنیم. جلسه‌ای با مسئولان برگزاری مسابقه خواهیم داشت تا مشکلات را بررسی کرده و آن‌ها را رفع کنیم تا هواداران‌مان مشکلی نداشته باشند.

یاوران خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: از هواداران‌مان می‌خواهیم در این بازی به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنند و فقط تیم محبوب خود را حمایت کنند تا تیم انگیزه بیشتری داشته باشد و این دیدار را با خوشحالی و خوشی به پایان برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها