کد خبر: ۱۵۰۶۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۳۱ تير ۱۳۹۲
دو سارق زورگیر در شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان که شبانه با ضرب و شتم دو نگهبان، نسبت به سرقت احشام و خودرو اقدام کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ «بهرام خلیلی» فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان این مطلب، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که چند نفر شبانه در میدان «احشام» با ورود به محل نگهبانی و ضرب و شتم دو نگهبان، 18 راس احشام و یک دستگاه خودرو پژو را سرقت کرده‎اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات از مال‌باختگان و با استفاده از سرنخ‎های موجود، مشخصات سارقان را به واحدهای گشتی اعلام و موفق شدند پیکان وانت حامل احشام سرقتی را در خیابان «پست» شهرستان خدابنده مشاهده و توقیف کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: راننده‌ی این خودرو در بازجویی‎ها اعلام کرد که عصر دیروز خودرو را به فردی به نام «ب.ح» تحویل داده بودم.

خلیلی ادامه داد: متهم به نام «ب.ح» در شهرستان خدابنده شناسایی و دستگیر که در بازجویی‏‌ها به سرقت از محل مذکور با هم‌دستی فردی به نام «م.الف» اعتراف کرد.

وی با بیان این‌که همدست وی نیز به نام «م.الف» دستگیر شد، گفت: احشام مسروقه نیز با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ابهر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اعلام این‌که در این‌باره پرونده تشکیل و اقدامات قانونی انجام شده است، اظهار کرد: خودرو مسروقه با همکاری ماموران پاسگاه بولاماجی در معدن شیشه و سه راهی یابند به صورت کاملاً سوخته کشف و به پارکینگ منتقل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها