کد خبر: ۱۵۰۵۶۰
زمان انتشار: ۰۸:۱۹     ۳۱ تير ۱۳۹۲
مرگ کارگر 22 ساله
بابل- خبرنگار کیهان: درپی سقوط یک کارگر در داخل حوضچه تصفیه‌خانه فاضلاب کشتارگاه در بابل، نیروهای آتش‌نشانی این شهرستان وارد عمل شده و جسد این جوان 22 ساله را از حوضچه بیرون کشیدند.
کلاهبردار در لباس مامور خیریه
سمنان- خبرنگار کیهان: سارق سابقه‌دار که در پوشش مامور موسسه خیریه از شهروندان مهدیشهری کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد. وی به 12 مورد کلاهبرداری از طریق معرفی خود به عنوان مامور موسسه خیریه اعتراف کرده است.
بازداشت قاچاقچی
اصفهان- خبرنگار کیهان: ماموران ایست و بازرسی شهید امامی شهرضای اصفهان با اجرای 3 عملیات ویژه و منسجم موفق به کشف 55 کیلو و 650 گرم تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی مواد شدند. متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
دستگیری باند جعل اسناد
اهواز- خبرنگار کیهان: اعضای باند جعل اسناد و مهرهای ادارات دولتی، قضایی، نظامی و انتظامی در اهواز دستگیر شدند. با دستگیری اعضای این باند 47 فقره مهر و تعداد زیادی اوراق مجعول، اسپری اشک‌آور و شوکر از محل اختفای متهمان کشف و ضبط شد. 5 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که دو نفر از آنان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها