کد خبر: ۱۵۰۵۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۳۰ تير ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال مس کرمان گفت:‌ آقاي طاهري؛ اگر من هم بخواهم صحبت‌هاي خصوصي شما را در رسانه‌ها مطرح کنم جاي گلايه‌اي براي شما باقي نمي‌ماند.
مهدي محمدي در مورد صحبت‌هايي که بيژن طاهري عليه وي مطرح کرده است، گفت: من براي تمام همکارانم ارزش و احترام قائل هستم. بيژن طاهري نيز يکي از مربيان خوب فوتبال ايران است، دو سه سال پيش او در کرمان بود و با همديگر دوست و همکار بوديم نمي‌دانم چرا او چنين حرف‌هايي را بر زبان آورده است آن هم در حالي که خودش از من مشورت گرفت و من به عنوان يک دوست و همکار اين صحبت‌ها را با او در ميان گذاشتم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ شايد بهتر بود به او مي‌گفتم صلاح مملکت خويش را خسروان دانند و هيچ حرف ديگري به او نمي‌زدم او با من مشورت کرد. من هم دوستانه و صادقانه نظرم را به او دادم، نبايد اين حرف‌ها رسانه‌اي مي‌شد. آقاي طاهري من هم اگر بخواهم حرف‌هاي خصوصي‌اي که شما به من زديد را در رسانه‌ها بگويم ديگر جاي هيچ گله‌اي براي شما باقي نمي‌ماند اما من 40 سال است که در اين فوتبال هستم و همواره براي همکارانم احترام قائل بودم.

مربي تيم فوتبال مس کرمان تصريح کرد: من از تيم مس اخراج نشده بودم که بخواهم براي کسي زمينه‌چيني کنم من در تيم مس حضور داشتم اما به احترام و خواست مردم کرمان از تيم کنار کشيدم و خودم ديگر در تمرينات حاضر نشدم.

محمدي با اشاره به اتفاقي که براي بيژن طاهري در تمرين مس افتاد و درگيري تماشاگران با او گفت:‌ در هر کجاي ايران که به يک مربي توهين شود انگار به من توهين شده است زيرا من هم خود را همکار او مي‌دانم. بنابراين اتفاقي که براي طاهري افتاد را محکوم مي‌کنم و اصلاً ‌از اين حادثه خرسند نيستم. اما بهتر است که دوستان هم کمي با تأمل و تعقل بيشتري صحبت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها