کد خبر: ۱۵۰۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۰۹ تير ۱۳۹۰

بالاخره پس از چند هفته از اعلام شفاهی استعفای سه معاون استاندار لرستان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه خبر استعفای این سه معاون و انتصاب سرپرست معاونتهای استانداری بر روی خروجی سایت استانداری لرستان قرار گرفت.

به گزارش مهر، استاندار لرستان با پذیرش استعفای معاونت های برنامه ریزی، امور عمرانی و سیاسی امنیتی استانداری به منظور شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، سرپرستان دو معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی استانداری را نیز منصوب کرد.
 
بنابر این گزارش "امیرحمزه حقی آبی" معاون امور عمرانی، "محمدرضا ملکی راد" معاون امور برنامه ریزی و "علی چراغیان" معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسئولیت های اجرایی و دولتی خود استعفا کردند.
 
"حبیب الله دهمرده" استاندار لرستان نیز با صدور احکام جداگانه ای "علی هادی چگنی" را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و "حمید خورشیدوند" را به عنوان سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان معرفی و منصوب کرد.
 
براساس قانون مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و دولتی که قصد داشته باشند به عنوان داوطلب نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، باید از مسئولیت های اجرایی و دولتی خود استعفا دهند.
 
نهم تیرماه سالجاری آخرین مهلت اعلام و پذیرش استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که همزمان با آخرین ساعات روز هشتم تیرماه جاری استعفای معاونین استاندار و قبول آن از سوی استاندار، رسانه ای شد.
 
بنابراین گزارش "علی هادی چگنی" و "حمید خورشیدوند" تا پیش از این مسئولیت سازمان امور اقتصادی و دارایی استان لرستان و دفتر فنی استانداری لرستان را برعهده داشتند.
 
انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سالجاری برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها