کد خبر: ۱۵۰۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۰۹ تير ۱۳۹۰

بعد از توقیف هفته نامه 9 دی که به بهانه چاپ کاریکاتور یکی از سران فتنه صورت گرفت، برخی رسانه ها سهوا یا عمدا شانتاژ گسترده ای را در اینباره به نفع باندهای قدرت و ثروت به راه انداختند که در این میان سایت آقازاده فراری و سایتهای منسوب به شهردار تهران پیشگام بودند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت "فردا" منسوب به شهردار تهران که از این اقدام کاملا راضی و خوشحال به نظر می آید، با گزارشی تحت عنوان " نشریه ۹ دی راه دشمنان را باز کرد " مدعی شد که جمعی از روحانیون و نمایندگان ولی فقیه با تحسین هیات نظارت بر مطبوعات در توقیف انتشار نشریه ۹دی، می‌گویند که باید جلوی این قبیل اقدامات گرفته شود تا مبادا راه برای دشمنان و توهین‌های آن‌ها هم باز شود.

این سایت خبری برای اثبات ادعاهایشان، مدعی شد که با برخی علما و روحانیون مصاحبه کرده است که همگی از این امر خشنود بوده و این اقدام هیات نظارت بر مطبوعات را ستوده اند.

سایت فردا به نقل از یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نوشت: «حجت الاسلام رضا آشتیانی نماینده مردم قم در این باره به «فردا» گفت: متاسفانه نشریه ۹ دی با انتشار چنین کاریکاتورهایی راه را برای دیگران هم باز کرد. این اقدام مسئولان به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی با اظهار خشنودی از نحوه برخورد با این نشریه، گفت: باید با چنین اعمالی در حوزه خبر برخورد کرد تا مبادا دیگران هم بر این باور شوند که می‌توانند به راحتی به لباس مقدس روحانیت توهین کنند.»

بعد از این ادعای سایت شهردار تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ارسال تکذیبیه‌ای برای سایت خبری فردا به تحریف مصاحبه خود واکنش نشان داد.

به گزارش بی باک، در این تکذیبیه آمده است:

«ششم تيرماه از طرف آن پايگاه خبري با بنده تماس گرفته شد و خبرنگار مربوطه در سئوال خود اصرار زيادي داشت تا در خصوص توقيف هفته نامه 9 دي از اينجانب تأييدي بگيرد.

بنده در پاسخ با اشاره به توجيه كساني كه روزنامه را توقيف كردند، گفتم كه هيأت نظارت بر مطبوعات علت را كاريكاتور عنوان مي‌كند ولي اين بهانه است. بنده با توقيف هفته نامه 9 دي مخالف هستم و جنس جملاتي را كه در مصاحبه آورده شده، از اينجانب نيست و آن‌را تكذيب مي‌كنم و به طور كلي اعتمادم از اين خبرگزاري سلب شد و به هيچ‌وجه ديگر اعتمادي به آن ندارم.

لطفاً طبق قانون مطبوعات اين تكذيبيه را در همان قسمت و به همان ميزان زماني كه خبر كذب و دروغ قرار گرفته بود، قرار دهيد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها