کد خبر: ۱۵۰۴۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۳۰ تير ۱۳۹۲

قلعه نوعی قول هایی به طرفداران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز داد که هیچ گاه عملی نشد ابتدا گفت: که حاضر است با تراکتور سازی قرار داد سفید امضا کند، دوم این که همیشه به هواداران تبریزی می گفت: اولویت من تراکتور است، قلعه نوعی در سومین قولش گفته بود که برای پول کار نمی کند، امیرخان در یکی از آخرین روزهائی که در تبریز حضور داشته به جان پسرش قسم میخوردکه تبریز را برای فصل بعد ترک نکند، اما درست چند روز بعد او با ترک تبریز سر از استقلال در می آورد! آنهم در شرایطی که تراکتور فرصت چندانی برای سر وسامان دادن به تیمش را ندارد! ونه تنها خودش بدقولی کرد، بعضی از بازیکنان مؤثر تراکتور را نیز به استفلال بُرد! و همه علت اتفاقات اخیر بر روی سکوهای تراکتورسازی نیز به همین موضوع باز می گردد. در واقع قلعه نوعی حرفهایی که زد با حرف دلش یکی نبود.


تابلوی "ورود ممنوع" که هواداران برای قلعه نوعی در مدخل شهر، نصب کرده اند!

فصل قبل نیز قلعه نوعی به بهانۀ جراحی پایش! به تبریز نیامد،  ولی پشت پرده چیز دیگری بود، آری! ترس از خشم هواداران تراکتور وتهدید از سوی آنان.

اما او میخواهد برای بازی با گسترش به تبریز بیایدتا بدینوسیله تابلوی "ورود ممنوع" که هواداران برای قلعه نوعی در مدخل شهر، نصب کرده اند، رابردارد! و به تبع آن در سفر برای بازی مقابل تراکتور، مشکلی نداشته باشد، ولی خبر میرسد همان آش است وهمان کاسه!! حال سؤال اینست آیا قلعه نوعی به تبریز می آید؟ واگربیاید، برخورد هواداران با او چگونه خواهد بود؟ آیا او را خواهندبخشید؟ ویا.........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها