کد خبر: ۱۵۰۴۱۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۳۰ تير ۱۳۹۲

دایی وکریمی، در کوران رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2002 کره و ژاپن هم ارتباط خوبی با یکدیگر نداشتند، آن هم در زمانی که  باید به عنوان زوج خط حمله در کنار یکدیگر قرار می گرفتند. اما دردسرسازی اختلافات کریمی و دایی  به مقدماتی جام جهانی 2002 ختم نشد ، دردسر بزرگ تر زمانی بود که علی دایی سرمربی تیم  ملی شد،

علی دایی بدون هیچ دلیل قانع کننده ای علی کریمی را به تیم ملی دعوت نکرد. او در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسیده بود که چرا کریمی را به تیم ملی دعوت نکرده است با پوزخند گفت: که علی کریمی بچه خوبی است اما فعلا آماده نیست!!!

در ماه های آینده علی دایی رویه دیگری را در پیش گرفت و برای دعوت از علی کریمی چراغ سبر خود را نشان داد اما گویا اینبار علی کریمی بود که اختلافات خود را نشان بدهد آن هم در حالی که علی دایی سعی می کرد گذشته را فراموش کند و ارتباط بهتری با شماره هشت تیم ملی داشته باشد. در یک مراسم آشتی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد علی کریمی به گونه ای از آشتی با علی دایی طفره رفت و پس از آن اعلام کرد که تمایلی برای بازی کردن در تیم ملی ندارد.

کریمی کاپرفیلد: برای دایی دسته گل نمی برم!

در رابطه با عدم رفتنش به سمت نیمکت پرسپولیس و نبردن گل برای علی دایی میگوید: در هیچ جای دنیا رسم نیست که برای یک مربی گل ببرند، من برای کسی گل می‌برم که چیزی به من یاد داده باشد. وقتی کسی به من چیزی یاد نداده دلیلی ندارد برای وی گل ببرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها