کد خبر: ۱۵۰۳۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۳۰ تير ۱۳۹۲
«علي پروين پس از پايان جلسه انتخاب و معرفي اعضاي هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس، محل وزارت ورزش را با چهره‌اي بسيار درهم و ناراحت ترك كرد.» اين خبري بود كه عصر روز چهارشنبه روي خروجي چند سايت و خبرگزاري قرار گرفت. اما دليل اين ناراحتي چه بود؟
«علي پروين پس از پايان جلسه انتخاب و معرفي اعضاي هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس، محل وزارت ورزش را با چهره‌اي بسيار درهم و ناراحت ترك كرد.» اين خبري بود كه عصر روز چهارشنبه روي خروجي چند سايت و خبرگزاري قرار گرفت. اما دليل اين ناراحتي چه بود؟
اخبار دريافتي و البته غيررسمي و قابل تكذيب! حاكي از آن است كه وزارت ورزش و جوانان و در راس آن‌ها محمد عباسي و حميد سجادي به هيچ‌كدام از وعده‌هاي خود به علي پروين عمل نكرده تا از نگاه حاميان و اطرافيان پروين، به نوعي او را دور بزنند!
داستان از اين قرار بود كه پس از نامه پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس به محمد احمدي‌نژاد مبني بر بازگرداندن سهام اين باشگاه به پيشكسوتان پروين جلسه‌اي را با دكتر احمدي‌نژاد برگزار كرد و پس از اين جلسه احمدي‌نژاد طي نامه‌اي به عباسي خواستار آن شد تا سهام باشگاه هر چه سريع‌تر به پيشكسوتان پرسپوليس برگردانده شود. نامه رويانيان و موافقت او با پيشنهاد پروين اميدواري‌هاي فراواني را براي پروين و پيشكسوتان فراهم آورد. پس از آن درگيرودار اخباري كه پيرامون بركناري رويانيان به گوش مي‌‌رسيد و در بهبوهه شايعاتي كه در مورد اخراج پروين از هيات‌مديره در رسانه‌ها منتشر مي‌‌شد، جلساتي بين سجادي و پروين برگزار شد و در اين جلسات حميد سجادي كه از سوي عباسي ماموريت پيدا كرده بود تا تكليف هيات‌مديره را روشن كند، وعده‌هايي را به علي پروين داد.
برهمين اساس گويا وزارت ورزشي‌ها به علي پروين وعده داده بودند كه محمد رويانيان از سمت مديرعاملي بر كنار شده و او تا روي كار آمدن دولت جديد و حضور وزير جديد ورزش و جوانان مرد همه كاره باشگاه پرسپوليس خواهد بود. آن هم به عنوان سرپرست! اين وعده نه يك بار بلكه در چند نوبت و از طرق مختلف به پروين داده شد تا سلطان قبيله سرخ، كارش را براي در اختيار گرفتن پرسپوليس تمام شده تلقي كند. فراخوانده شدن زودتر او از سوي محمد عباسي كه باعث شد او زودتر از بقيه حضار درجلسه هيات‌مديره حضور پيدا كند نيز باعث شد تا اميدواري‌هاي او افزايش پيدا كند، اما معلوم نشد كه طي چندساعت‌ چه ‌‌گذشت كه وعده عباسي كه حتي همان روز چهارشنبه هم به پروين داده شده بود عملي نشود و به يكباره پروين كنار گذاشته شده و رويانيان در پست خود ابقا شود.
همين موضوع اسباب ناراحتي شديد پروين را فراهم آورد. او اگر چه در حين برگزاري جلسه اين ناراحتي را بروز نداد و حتي در گفت‌وگو با اعضاي تازه وارد هيات‌مديره به آنها تاكيد كرد كه شرايط كار كردن در پرسپوليس با همه جا متفاوت است و امسال هواداران فقط و فقط از تيم‌شان قهرمان مي‌‌خواهند، اما بسيار ناراحت‌تر از آن بود كه بخواهد در پايان جلسه با خبرنگاران گفت‌وگو كند. اين گونه بود كه او بلافاصله پس از پايان جلسه با سرعتي فوق‌العاده مسافت در ورودي وزارت ورزش تا اتومبيل شخصيش را طي كرد تا در حالتي عصبي پاسخگوي رسانه‌ها نباشد. جالب اين كه محمد رويانيان كه برخلاف پروين بسيار خوشحال و روي خرم بود (به واسطه ابقايش در پست مديرعاملي) به تك‌تك سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و در نهايت هم محل را ترك موتور ترك كرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها