کد خبر: ۱۵۰۳۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۳۰ تير ۱۳۹۲
دو روز پيش عليرضا حقيقي با عقد قراردادي يک ساله راهي پرسپوليس شد و اين حضور رقابت بين گلرهاي پرسپوليس را به بالاترين حد رساند چراکه در حال حاضر پرسپوليس 4 دروازه‌بان دارد.
خشم محمدي به خاطر بدقولي دايي
به گزارش 598 به نقل از 90 : دو روز پيش عليرضا حقيقي با عقد قراردادي يک ساله راهي پرسپوليس شد و اين حضور رقابت بين گلرهاي پرسپوليس را به بالاترين حد رساند چراکه در حال حاضر پرسپوليس 4 دروازه‌بان دارد. مدت‌ها بود حقيقي با حضوردر تمرينات پرسپوليس نظاره‌گر کار دوستانش بود و به عنوان تماشاگر تمرين را تماشا مي‌کرد.اما مسئولين تيم در همين راستا مشغول مذاکره با رابين کازاني‌ها بودند تا شرايط بازگشت اين دروازه‌بان را که در ليست فروش رابين کازان قرار گرفته بود ،بررسي کنند. در همين بين برخي از بازيکنان پرسپوليس متوجه احتمال بازگشت حقيقي شدند. از اين جمله رضا محمدي بود که پس از گذشت چند روز نزد علي دايي رفت و از او خواست در صورتيکه روي حقيقي نظر دارد مقدمات حضور او در ذوب‌آهن را فراهم کند. جالب اينکه دايي از محمدي خواست با قدرت به کارش ادامه دهد چراکه او روي حقيقي نظر ندارد. دايي مدعي شد روي هر 3 دروازه‌بان تيم نظر دارد با اين حال هنوز چند روز از وعده وعيدهاي دايي نگذشته بود که خبر توافق عليرضا حقيقي با دايي در رسانه‌ها منتشر شد.تا محمدي و عابدزاده پچ پچ‌هايشان را آغاز کرده و به نوعي نيلسون را هم وارد اين قضيه کنند. هر چند نيلسون حرفه اي تر از آن بود که وارد اين گونه بازي ها شود.

اس ام اس نيلسون به محمدي و خوشامدگويي به حقيقي
نيلسون و رضا محمدي ارتباط نزديکي با يکديگر دارند. اين دو دروازه‌بان به زبان انگليسي با هم ارتباط کلامي برقرار کرده و توانستند رابطه نزديکي با هم داشته باشند. به محض اينکه نيلسون متوجه عقد قرارداد با حقيقي شد از طريق اس ام اس دوست صميمي‌اش را در جريان کار قرار داد تا گوشي را به نوعي دست محمدي دهد. هر چند که نيلسون کوچکترين دلواپسي نسبت به حضور حقيقي ندارد و در اين رابطه گفت:به عليرضا حقيقي خوشامد مي‌گويم. من با اين دروازه‌بان هيچ مشکلي ندارم. اميدوارم او بتواند به پرسپوليس کمک کند و مطمئن باشيد مشکلي بابت رقابت با اين دروازه‌بان ندارم. ضمن اينکه معتقدم حضور يک دروازه‌بان ديگر براي پرسپوليس لازم است و مطمئنم شاهد رقابت خوب و سالمي از ما باشيد.

محمدي: شماره يک را من مي‌پوشم نه هيچکس ديگر!
اما رضا محمدي از حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس شوکه است. چراکه چند روز پيش‌تر علي دايي به او اطمينان داده بود که حقيقي را نمي‌خواهد و او بدون توجه به پيشنهاد ذوب آهن با قدرت کارش را در پرسپوليس دنبال کند.اما در نهايت دايي زير قولش زد تا محمدي دنبال راه حلي براي جدايي از اين تيم و حضور در ذوب آهن باشد. محمدي بسيار اميدوار بود تا در فصل جديدي بتواند بعنوان گلر دوم خودي نشان دهد اما حضور حقيقي کار او را سخت کرد.بعد از استعلام اين دروازه‌بان از مسئولين سازمان ليگ مبني بر حضور در ذوب‌آهن به او اعلام شد که بايد تا نيم فصل براي جدايي از پرسپوليس صبر کند تا محمدي با ناراحتي و دلخوري فراوان از دايي به آينده چشم بدوزد. از اين رو محمدي به خاطر اينکه پيشنهاد ذوب‌آهن را قبول نکرده ناراحت است. هر چند که ذوبي‌ها هم هنوز دنبال محمدي هستند و اگر سازمان ليگ و پرسپوليسي‌ها موافقت کنند شايد محمدي به صورت قرضي به ذوب آهن برود . سعيد شيريني هم از او خواسته نگران نباشد و با قدرت کارش را دنبال کند!
رضا محمدي در خصوص مذاکره مجدد ذوب‌آهني‌ها با او براي پيوستن به اين تيم گفت: من در جريان قانون نيستم که آيا در حال حاضر هم مي‌توانم تيم خودم را عوض کنم يا خير اما هنوز ذوب‌آهني‌ها با من در تماس هستند تا من به اين تيم بپيوندم.
نه با دايي صحبت کردم نه در جريان قانون هستم. محمدي در خصوص حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس نيز گفت: در حال حاضر درباره او حرفي نمي‌زنم چون درست نيست.
او در پاسخ به سئوال ديگري که آيا شماره يک را به او مي‌دهي يا خير گفت: شماره يک پرسپوليس متعلق به من است و من آن را مي‌پوشم. حرف ديگري ندارم.
 

وضعيت بغرنج عابدزاده
امير عابدزاده ساکت‌ترين دروازه‌بان پرسپوليس است و در اين خصوص نخواست اظهارنظري بکند. هرچند حضور حقيقي باعث تعجب بيش از حد عابدزاده شده اما او قصد ندارد اظهارنظري داشته باشد.او در همين ارتباط در جمله کوتاهي گفت: نظري در اين مورد ندارم. عابدزاده هم مانند محمدي جايگاهش را در خطر ديده است اما او قصد ندارد سکوت طولاني مدت خود را بشکند و مصاحبه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها