کد خبر: ۱۵۰۳۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۳۰ تير ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت:‌ به آرش افشین پیامک زدم و به او گفتم آماده شکست باشد.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت:‌شرایط تیم خوب است قبل از شروع مسابقات بدنسازی خوبی کردیم اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم هوای اهواز بسیار گرم است و این کار را بسیار سخت کرده است.

وی با اشاره به برگزاری 3 اردو در بروجرد، سرعین و تهران، خاطرنشان کرد: سرمربی تیم همانند سال قبل تمرینات آماده‌سازی را برایمان در نظر گرفت این اردوها کمک زیادی به ما کرد تا خودمان را هرچه بیشتر آماده کنیم تا برای حضور پرقدرت در میادین آماده شویم.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد اینکه رقبای آنها ستاره‌های زیادی جذب کردند اما فولاد سروصدای زیادی در نقل و انتقالات نکرد، تصریح کرد: درست است که ما اندازه سایر رقبا سروصدا نکردیم اما تیم سال قبل را حفظ کردیم، سال قبل با همین تیم خیلی راحت توانستیم تیم‌های بزرگی مثل استقلال، تراکتورسازی و سپاهان را شکست دهیم. ما امسال نیز نفرات خوبی جذب کردیم. عباس محمدرضایی، فرزاد حاتمی، حسن جعفری و ... بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند. ما در روزهایی که نیاز داشتیم تیم خود را تقویت کردیم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد خوزستان می‌تواند در 3 جبهه امسال به موفقیت برسد، گفت: شک نکنید که ما نتایج خوبی خواهیم گرفت شاید باورتان نشود اما به موفقیت در آسیا کاملا مطمئن و امیدوار هستم.

رحمانی در مورد دیدار سخت فولاد در هفته اول مقابل سپاهان، اظهار داشت: چند دقیقه پیش با آرش افشین حرف می‌زدم، سپاهان تیم خوبی است و نتایج خوبی در سال‌های اخیر کسب کرده است. البته در این مسابقه هواداران حضور ندارند و ما می‌توانیم از این مسئله استفاده کنیم و در همین هفته اول نتایج خوب‌مان را آغاز کنیم. اتفاقا از برخورد با سپاهان در هفته اول خوشحال هستم.

وی در مورد اینکه آیا با آرش افشین برای هم کُری خوانده‌اند، اظهار داشت: آرش دوست خوب من است به او پیامک زدم و گفتم آماده باش که برای شکست سپاهان به اصفهان می‌آیم.

رحمانی در پایان گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان بدون مشکل کار خود را دنبال می‌کنند از هواداران می‌خواهیم در طول مسابقات از ما حمایت کنند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها