کد خبر: ۱۵۰۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۰۸ تير ۱۳۹۰
مجید انصاری امروز طی گفت و گویی با سایت جماران با انتقاد از شهید لاجوردی مدعی شده است كه وی توسط امام خمینی(ره) از سمت خود در دادستانی بركنار شد.
 
عصر امروز:وی در این باره می گوید:مرحوم لاجوردی خدمت حضرت امام رفته بودند و در آنجا از جنایتهای منافقین صحبت كردند و گزارش مفصلی خدمت امام دادند، امام فرمودند" آقای لاجوردی اگر جمهوری اسلامی به‌دست اینها(منافقین) ساقط شود بهتر از آبروی اسلام است كه با این كار‌ها(خودسری‌های داخل زندان) برود. شما بروید مسئولیت را تحویل دهید". چون آقای لاجوردی مسئولیت را تحویل نمی‌دادند. 
 
اظهارات بی اساس مجید انصاری در حال است که اسنادی وجود دارد كه نشان می دهد حضرت امام از بركناری شهید لاجوردی بی اطلاع بوده اند و پس از شنیدن خبر آن هم ناراحت می شوند. 
 
از جمله آنها خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۶۳ است که خود در ۱۷بهمن ماه به این موضوع اشاره كرده و از قول مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج احمدآقا می نویسد كه امام از بركناری آقای لاجوردی بی اطلاع بوده اند و پس از شنیدن آن اظهار نارضایتی كرده اند.
 
 قطعا آقای انصاری معتقد نیستند كه آقای هاشمی یا مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد آقا غیر واقع مطلبی را گفته اند پس چگونه است كه این اظهارات بی اساس پس از سالها شهادت آن عزیز عنوان می شود؟!
 
 این شهید بزرگوار سمت دادستانی را با اصرار شهید آیت الله بهشتی قبول می كند ولی بعدها از سوی مسوولان وقت قضایی وقت مورد هجمه های زیادی قرار می گیرد چرا كه در حوزه كاری خود اهل توصیه و سفارش نبود. 
 
اظهارات مجید انصاری در حالی است که بنا به اعتراف اعضای سازمان منافقین آن شهید بزرگوار علاوه بر جلسات دایمی با زندانیان بدون محافظ و اسلحه تاثیری بر آنها گذاشته بود كه باعث شد برخی از منافقین تواب بعدها در جبهه ها به شهادت برسند. 
 
این اظهارات بی پایه و اساس در حالی كه همه اسناد مربوطه موجود می باشد ظلم بسیار بزرگی به كسی است كه همه عمر خود را برای نظام اسلامی گذاشت و از سوی رهبر انقلاب مرد پولادین انقلاب نام گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
باسم رب الشهداوالصديقين
فكر مي‌كنم بهترين لقب براي شهيد بزرگوار «حاج سيداسدالله لاجوردي» اين لقب «ديده بان انقلاب» باشد كه مقام معظم رهبري در وصف اين شهيد بكار بردند. خصوصيت يك ديده بان، همواره چشماني تيزبين و بصيرتي افزون بر آن، براي تجزيه و تحليل مشاهداتش و در جهت حراست و نگاهباني از موضوع مورد نگاهباني است. منصب ديده باني انقلاب به حق شايسته اين مرد خدا كه از نزديك او را مي‌شناختم بود. دوستاني كه از نزديك او را مي‌شناختند بر اين موضوع كه او همه زندگي خود را براي اين ديده باني وقف كرده بود،‌ اذعان دارند. افرادي مثل انصاري و حتي بزرگترهايش، كوچكتر از آن هستند كه بتوانند منزلت اين شهيد را 13 سال پس از شهادت كم و كمرنگ كنند. وصيتنامه اين شهيد مبين همه موضوعات است. عزل كننده شهيد عزيز لاجوردي، فقط صانعي است. براي دستگيري و محاكمه دختر پزشك مخصوص منتطري. اينها را اگر مردم نمي‌دانند در حق اين شهيد جفا كرده ايم.
براي شادي روح بزرگش صلوات
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلك اعدائهم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
سلام..
باسم رب الشهداءالمظلوم

واقعا دلم به درد مياد وقتي همچين افرادي رو مي بينم كه چنين حرفايي رو نسبت مي دن به امام و شهدا ..

و تأسف مي خورم كه سايت جماران و نوشته هاش شده جاي حرفاي يك سري آدم معلوم الحال ...
سايت سيد حسن مصطفوي هم كه كپي شده ي نوشته هاي سايت جمارانه..

هي روزگارررر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۰
۰
۰
این برای اولین بار نیست که شاهد نسبت دادن یه سری اراجیف به امام و سعایت از برخی شهدای انقلاب هستیم و قطعا برای آخرین بار هم نخواهد بود. اما اینکه چه کسانی مورد این بدگویی ها قرار می گیرند باید رفت و تحقیق کرد که چه خدمات ارزنده ای رو ارائه کردن و چه کسانی ضربه خوردن که بعد از گذشت این همه سال هنوز هم دست از این خذعبلات بر نمی دارند.اما در مورد شهید لاجوردی فقط یه جمله می گم که ایشون زیر شکنجه ها طاقت آورد ولی زیر بار فشار ها، تحمیل ها و بی عدالتی ها کمرش شکست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها