کد خبر: ۱۵۰۲۱۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۳۰ تير ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ گفت: پنج ايراد به خود باشگاه‌هاي بدهکار وارد است.
مهدي تاج پس از پايان جلسه مديران باشگاه‌هاي بدهکار در جمع خبرنگاران گفت: خوشحاليم که تعداد باشگاه‌هاي بدهکار ما به هفت باشگاه کاهش پيدا کرد و بدهي باشگاه راه‌آهن منتفي شد و مقرر شد بخشي از پول‌هايي که سازمان ليگ از محل طلب باشگاه‌هي بدهکار پرداخت کرده به کميته انضباطي ارائه شود تا از ميزان بدهي‌هاي آنها کم شود.

همچنين تصويب شد که کميته‌اي با حضور رئيس کميته انضباطي، نماينده باشگاه و رئيس سازمان ليگ تشکيل شود تا اين کميته حل اختلاف تکليف بدهي‌هاي شکايت شده و شکايت نشده باشگاه‌ها را مشخص کند.

به نقل از فارس، رئيس سازمان ليگ با انتقاد از باشگاه‌هاي بدهکار گفت: پنج ايراد به باشگاه‌هاي بدهکار وارد مي‌دانم، اول اينکه اين باشگاه‌ها بايد به شيوه مديريت مالي خود توجه بيشتري بکنند زيرا برخي پول‌ها پرداخت شده اما اسناد آن موجود نيست. دوم اينکه باشگاه‌هاي بدهکار در جلسه‌هاي اعاده دادرسي شرکت نمي‌کنند و وقتي کميته انضباطي عليه آنها راي صادر مي‌کند اعتراض مي‌کنند که ما اين راي را قبول نداريم.

وي ادامه داد: سومين ايراد اين است که يک باشگاه 14 شاکي دارد که مجموعه طلب آنها 100 ميليون تومان هم نمي‌شود و بهتر است رضايت اين 14 شاکي را جلب کند آن هم فقط با 100 ميليون تومان. چهارمين ايراد اين است که انتقال بدهي‌هاي باشگاه‌ها را به سازمان ليگ قبول ندارم و باشگاه‌ها خودشان بايد بدهي‌ها را پرداخت کنند و آخرين ايراد اينکه باشگاه‌ها بايد بدهي‌هاي اصلي يا فرعي خود را مشخص کنند، سازمان ليگ چنين قابليتي ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها