کد خبر: ۱۵۰۱۷۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «زمانی که فصل گذشته می‌دیدیم برای کاپیتانی بازیکنان با یکدیگر قهر می‌کنند و علیه هم مصاحبه می‌کنند، می‌خندیدیم.»

جام ورزشی؛ بهادر عبدی کاپیتان سوم تیم فوتبال راه آهن در خصوص مسائل مختلف از جمله شرایط آمادگی راه آهن، احتمال کسب سهمیه آسیایی و همچنین مسائلی در فصل نقل و انتقالات در خصوص حضورش در پرسپولیس به وجود آمده بود، صحبت کرد که در زیر می‌خوانیم:

 

* شرایط راه آهن چگونه است؟ تمرینات به خوبی دنبال می‌شود؟

- خدا را شکر برای اولین بار توانستیم تمرینات را به موقع آغاز کنیم و از لحاظ بدنسازی و جسمانی در شرایط خوبی قرار بگیریم.

 

* هفته اول میزبان مس کرمان خواهید بود، این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

- بازی سختی است، به هر حال با توجه به اینکه تعداد تیم‌های لیگ کاهش یافته، رقابت بیشتر شده است، ما چون می‌خواهیم جزو تیم‌های رده بالای جدول باشیم مجبور هستیم از ابتدا فصل به دنبال جمع کردن سه امتیاز مسابقات باشیم.

 

* راه آهن در بازی‌های دوستانه نتایج خوبی گرفت، این موضوع شما را امیدوار کرد؟

- بله، ما بازی‌های خوبی مقابل فولاد، مس و سپاهان انجام دادیم اما نباید در باد نتایج این مسابقات قرار بگیریم، آنچه که من از بازی‌های دوستانه به دستم آمد این است که پتانسیل حضور در جمع تیم‌های بالا جدولی را داریم و امیدوارم که این اتفاق بیافتد. ابراهیم‌زاده هم نشان داده که تیم‌هایش همیشه در رده‌های بالا قرار گرفته است.

 

* در ابتدا فصل نقل و انتقالات صحبت‌هایی در خصوص بازگشتت به پرسپولیس مطرح شده بود، در این باره صحبت می‌کنی؟

- این مسائل دیگر گذشته است، صحبت‌هایی شده بود، اما دیدم شرایطم در راه آهن بهتر است و از همه لحاظ در این تیم موفق‌تر هستم، برای من مهم است که مربی تیم برایم اهمیت قائل باشد. من دو سال خوب را در پرسپولیس داشتم و آخرین قهرمانی پرسپولیس را هم کسب کردیم و حالا هم برای این تیم و علی دایی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بعد از چند سال عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

* زمانی که تو با راه آهن قراردادت را تمدید کردی، علی دایی سرمربی این تیم بود اما پس از آن تغییر و تحولاتی در تیم به وجود آمد و تردید پیدا کردی.

- من خارج از کشور بودم که چنین اتفاقاتی رخ داد، همه صحبت‌ها شده بود که دایی در راه‌آهن بماند. من به خاطر دایی از خیلی از بندهای قراردادم کوتاه آمدم و پس از رفتن او واقعا نگران شدم. به هر حال هر بازیکنی باید با مربی‌ای که تفکرش به او نزدیک است کار کند. شاید یک مربی اصلا روی من نظر نداشته باشد و ماندنم فایده‌ای نداشته باشد. زمانی که ابراهیم‌زاده آمد با او صحبت کردیم و زمانی که دیدم شرایط مهیا است و در برنامه‌های ابراهیم‌زاده جایگاه ویژه‌ای دارم تصمیم گرفتم که بمانم. دو سال خوب را با دایی سپری کردیم و تا آخر عمر به عنوان یک دوست از او ممنون هستم. مخصوصا در فصل گذشته که تمام بازی‌ها را بازی کردم و دیدارهایی بود که ضعیف‌تر بودم اما دایی پای من ایستاد و واقعا از او متشکرم.

 

* بعضی‌ها فکر می‌کردند پس از رفتن دایی به پرسپولیس تو هم به این تیم خواهی رفت.

- این گونه نیست، به هر حال همین حالا هم من با او رابطه خوبی دارم، شاید دایی در راه آهن به دنبال یک تاکتیک بود و در پرسپولیس به دنبال تاکتیک دیگری باشد و در این تیم به دردش نمی‌خوردم. به هر حال خوشحالم که با ابراهیم زاده کار می‌کنم، او توانسته نائب قهرمان آسیا شود که کار بزرگی است و امیدوارم امسال بتوانیم ما هم سهمیه آسیایی بگیریم.

 

* در بازی تدارکاتی سپاهان کاپیتان راه آهن بودی.

- کاپیتان اول ما حسین پاشایی و پس از آن مهدی زارعی است، و موقعی که آنها نباشند من کاپیتان خواهم بود البته سابقه ابراهیم کریمی و نورمحمدی دوازده سیزده سال است و پس از حسین پاشایی باید آنها باشند اما لطف کردند. به هر حال چون در بازی با سپاهان نه پاشایی و نه زارعی بودند من بازو بند را بستم، در مجموع در راه آهن همه بازیکنان رفاقتی عمل می‌کنند و این گونه نیست که بخواهیم یک نیم فصل برای این مسئله مصاحبه کنیم و با یکدیگر قهر کنیم، سال گذشته وقتی این مسائل را می‌دیدیم، می‌خندیدیم.

 

* راه آهن که با مشکلات مالی همراه نیست؟

- خوشبختانه در یکی دو سال گذشته مسئولان تمام تلاش خود را انجام دادند و مشکل خاصی نداریم. سه چهار سال پیش ما واقعا در این تیم اذیت می‌شدیم اما هم اکنون دیگر این شرایط نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها