کد خبر: ۱۵۰۰۹۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۲۹ تير ۱۳۹۲
با اينکه داماش در نقل و انتقالات جاري چندان سر و صدا به پا نکرد اما خبر مي‌رسد که وضعيت مالي چندان خوبي ندارد و بازيکنان منتظر عابديني هستند تا به دادشان برسد.
به گزارش 598 به نقل از 90،با اينکه داماش در نقل و انتقالات جاري چندان سر و صدا به پا نکرد اما خبر مي‌رسد که وضعيت مالي چندان خوبي ندارد و بازيکنان منتظر عابديني هستند تا به دادشان برسد. در اين رابطه گفت و گوي 90 را با محمدرضا مهدوي کاپيتان با اخلاق تيم شهر باران بخوانيد.
90: اوضاع داماش چگونه است؟
بد نيست، خوب هم نيست!
90: چرا؟
مشکلات مالي همچنان وجود دارد و اميدوارم تا قبل از شروع مسابقات اين مشکلات را برطرف کنند. چون با اين شرايط به مشکل برمي‌خوريم.
90: به جز مشکلات مالي از نظر بازيکن که مشکل نداريد؟
تيم ما دو بازيکن خوب خود را در جناح چپ و راست از دست داده و متاسفانه جايگزين‌هاي خوبي نيز برايشان جذب نشده است.
90: ولي کادرفني اعتقاد دارد مشکل خاصي نيست و جوانان جديد جاي خالي بازيکنان جدا شده را پر مي‌کنند؟
90: آنها نظرشان را گفته‌اند ولي من چنين اعتقادي ندارم. نظر شخصي من اين است که گوش چپ و راست ما مشکل دارد. شايد هم من فوتبال نمي‌فهمم و بازيکنان را زياد نمي‌شناسم!
90: حسن رودباريان بعد از جدايي از داماش مصاحبه تندي بر عليه هواداران انجام داده و گفته که عده‌اي از طرفداران داماش با شعارهايشان نشان دادند بي‌فرهنگ هستند.
من از مصاحبه او خبر ندارم ولي فکر مي‌کنم رودباريان به خاطر پول از داماش رفت. اين را هم بگويم تنها بازي که چند هوادار به او توهين کردند ديدار با نفت تهران بود و من شنيدم آنها حالت عادي نداشتند، وگرنه داماش هواداران باتعصبي دارد. در ضمن رودباريان هم خيلي براي تيم زحمت کشيد و تا جايي که مي‌توانست به داماش کمک کرد.
90: قرعه داماش براي شروع مناسب است؟
من خودم هم قبل از قرعه‌کشي به حاجتي گفته بودم امکان دارد با ذوب‌آهن يا سايپا ليگ را شروع کنيم که همين اتفاق افتاد و قرعه بدي نيست.
90: داربي گيلان هم که هفته دوم است؟
هواداران دوست دارند هر طور شده انتقام فصل گذشته را بگيريم هر چند دو سالي است که داماش در ليگ برتر بالاتر از ملوان قرار مي‌گيرد و هواداران از اين بابت خوشحالند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها