کد خبر: ۱۵۰۰۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۹ تير ۱۳۹۲
حميد درخشان که سابقه حضور در باشگاه‌هاي پرسپوليس، القطر و السد قطر را دارد در فصل جاري از گزينه‌هايي مدنظر باشگاه پرسپوليس براي هدايت سرخپوشان تهراني در فصل سيزدهم بود، اما در نهايت تصميم کادر مديريتي باشگاه بازگشت علي دايي روي نيمکت پرسپوليس بود.
به گزارش 598 به نقل از 90،حميد درخشان که سابقه حضور در باشگاه‌هاي پرسپوليس، القطر و السد قطر را دارد در فصل جاري از گزينه‌هايي مدنظر باشگاه پرسپوليس براي هدايت سرخپوشان تهراني در فصل سيزدهم بود، اما در نهايت تصميم کادر مديريتي باشگاه بازگشت علي دايي روي نيمکت پرسپوليس بود. پس قطعا نظرات او در مورد پرسپوليس شنيدني است.
* عملکرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات چگونه بود؟
به نظر مي‌رسد پرسپوليس يارگيري مناسبي داشته بازيکنان جواني که به اين تيم آمده‌اند بايد بدانند که پيراهن تيم بزرگ پرسپوليس را بر تن مي‌کنند.
*علي دايي مي‌تواند با اين تيم در کورس قهرماني قرار گيرد؟
حضور در کورس قهرماني و حتي گرفتن جام دور از دسترس نيست. پرسپوليس مي‌تواند قهرمان ليگ سيزدهم شود چون نفرات خوبي در اختيار دارد. علي دايي مي‌تواند با پرسپوليس در ليگ قهرمان شود و بعد از کسب 2 جام حذفي کاپ ليگ را نيز به ويترين باشگاه براي بار سوم در ليگ برتر اضافه کند.
*اتفاقات مديريتي پرسپوليس در ابتداي فصل آيا در نتايج اين تيم تاثيرگذار است؟
بازيکن بايد تمرکزش را روي تمرين و مسابقات بگذارد و به اين موارد کاري نداشته باشد. براي بازيکن و کادر فني بايد گرفتن نتايج خوب کسب جام و خوشحال کردن هواداران مهم باشد. به آنان ربطي ندارد که مديريت باشگاه چرا عوض مي‌شود! بازيکن با باشگاه قرارداد بسته و زير آنرا امضا کرده است نه با شخص! پس بايد به قراردادش تعهد داشته باشد و به جاي مسائل حاشيه‌اي به تمرين و مسابقات فکر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها