کد خبر: ۱۴۹۸۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۸ تير ۱۳۹۲
منابع آگاه و نزدیک به باشگاه خبر می‌دهند علیرضا رحیمی نیز بسیار عصبانی است و احتمال دارد در حمایت از سرپرست و دوست و رفیق قدیمی خود واکنش تندی نشان بدهد.
رسول خوروش سرپرست سپاهان به طرز عجیب و مرموزی از سمت خود برکنار شده است. اتفاقی که ردپای اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان و مدیران بالادستی در آن به وضح دیده می شود.

به گزارش افکارنیوز ؛ گویا مسوولان سپاهان از ماه‌ها پیش خواهان اخراج و برکناری خوروش که سالها در ینگه دنیا زندگی کرده و یکی، دو سالی است به ایران بازگشته، شده بودند اما علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه با این خواسته مخالفت کرد.
اما بنا بر تصمیم مدیران ارشد کارخانه فولاد مبارکه رسول خوروش باید از سرپرستی تیم سپاهان کنار گذاشته می شد که سرانجام در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ، این خواسته اجرایی شد و این بار دیگر از دست رحیمی نیز کاری برنیامد. در همین رابطه و با درخواست باشگاه سرپرست سپاهان مجبور شد بی سر و صدا از سمت خود استعفا بدهد. منابع آگاه و نزدیک به باشگاه خبر می‌دهند علیرضا رحیمی نیز بسیار عصبانی است و احتمال دارد در حمایت از سرپرست و دوست و رفیق قدیمی خود واکنش تندی نشان بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها