کد خبر: ۱۴۹۷۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۲۸ تير ۱۳۹۲
سید جلال حسینی را می توان جزو معدود بازیکنان شاخص کنونی پرسپولیس دانست که جایگاه ثابتی را هم در تیم ملی دارد. سید جلال در آستانه بازی با تراکتورسازی بیش از همه مورد توجه است. او پیش بینی کرده که در بازی عصر چهارشنبه هیچ هوادار پرسپولیسی به کریمی توهین نکند...

نه تنها علی کریمی بلکه هواداران پرسپولیس به هیچ بازیکنی توهین نمی‌کنند. اصلا هواداران ما توهین بلد نیستند و با کارهای فرهنگی که انجام شده مطمئنم جو سالمی بر ورزشگاه حاکم می‌شود.

 

برای پرسپولیس که این فصل نیمی از ستاره‌های خود را از دست داده، حضور سیدجلال حسینی یک غنیمت بزرگ است. مدافع قابل اطمینانی که این روزها، بخیه به سر، خود را آماده می‌کند برای جدالی حساس. جدال با تراکتورسازی که امسال لقب کهکشانی را با خود به یدک می‌کشد. سیدجلال که شنبه بخیه‌های سرش را می‌کشد یکی از امیدهای اصلی دایی برای مقابله با مهاجمانی خطرناک چون کریم انصاری فرد و سعید دقیقی است. با سیدجلال همکلام شدیم و دقایقی با او گپ زدیم. این گپ و گفت پیش رویتان است. 

 

_آسیب‌دیدگی سرت چه شد؟ بهتر شده‌ای؟


با ضربه‌ای که بازیکن حریف به من زد سرم بدجوری پاره شد و 12 بخیه خورد . نکته جالب اینکه پارگی در یک خط نیست و زیگزاگی است. قسمتم این بود و ناراحت هم نیستم. برای بازی مشکلی ندارم اما امیدوارم زودتر بتوانم بخیه‌هایم را بکشم.


_کی باید بخیه‌ها را بکشی؟


پارگی کاملا جوش خورده و پوستم جذب شده. شنبه بخیه‌ها را می‌کشم تا بدون هیچ مشکلی آماده بازی با تراکتورسازی شوم.


_این فصل به تراکتورسازی لقب کهکشانی داده‌اند. بازی با این تیم کهکشانی سخت نیست؟
 

جدا از لقب کهکشانی، بازی روبروی تراکتورسازی همیشه سخت است. آنها تماشاگران زیادی دارند اما پرسپولیسی‌ها بیشترند و مطمئنم که سکوهای ورزشگاه آزادی را اشغال می‌کنند. چهارشنبه یک بازی جذاب برگزار می‌شود و امیدوارم در نهایت، این ما باشیم که 3 امتیاز را بگیریم نه تراکتورسازی.


_گفتی تماشاگران. علی کریمی باید روبروی پرسپولیس بازی کند. به نظر تو هواداران عکس‌العملی در مقابل او انجام می‌دهند یا نه؟


همه هواداران پرسپولیس، کریمی را دوست دارند. خیلی هم دوستش دارند اما فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکن، هر سال و هر کجا که باشد باید برای موفقیت تیمش تلاش کند.
 

_یعنی پرسپولیسی‌ها به او توهین نمی‌کنند؟
 

نه تنها علی کریمی بلکه هواداران پرسپولیس به هیچ بازیکنی توهین نمی‌کنند. اصلا هواداران ما توهین بلد نیستند و با کارهای فرهنگی که انجام شده مطمئنم جو سالمی بر ورزشگاه حاکم می‌شود.
 

_علی دایی در مصاحبه‌ای از تو نام برد که مدت‌هاست پولی نگرفته‌ای و بدون دریافت پیش قرارداد با پرسپولیس تمرین می‌کنی. واقعا پول نگرفته ای؟
 

باور کنید یک هزار تومانی هم نگرفته‌ام. تازه از پارسال هم طلب دارم اما هنوز این پول را دریافت نکرده‌ام.
 

_پس طلب تو فقط به این فصل مربوط نمی‌شود؟
 

فصل کی به پایان رسید؟ 
 

 _ دو ماه پیش. چطور؟
 

من 2، 3 ماه قبل از پایان فصل، آخرین پولم را از پرسپولیس گرفتم. از آن به بعد هزار تومان هم دریافت نکردم. البته برای من پول ملاک نیست. هواداران و موفقیت پرسپولیس برای من مهم‌ترند تا مسائل

دیگر. تمام تلاشم را می‌کنم برای موفقیت تیم و امیدوارم که این مشکلات هم حل شود.
 

_برای شروع لیگ آماده اید؟
 

چرا آماده نباشیم؟ از روزی که من آمدم تمرین‌های خیلی خوبی انجام دادیم. درست است که بدنسازی سنگین بود اما از نظر بدنی در بهترین شرایط قرار داریم. بقیه مشکلات هم به زودی حل می‌شود تا با تمام توان، لیگ سیزدهم را شروع کنیم.
 

_پیش‌بینی‌ات از این فصل چیست؟ فکر می‌کنی پرسپولیس چندم شود؟
 

در مورد رتبه نمی‌توانم حرفی بزنم اما باور کنید تیم فوق‌العاده‌ای داریم. البته تیم‌های دیگر هم قوی بسته‌اند و به همین دلیل کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه مقامی کسب می‌کند.
 

_چند بار قهرمان لیگ برتر شده‌ای؟
 

چهار  بار.


_با این رکورد به نظر می‌رسد بتوانی پیش بینی کنی آیا این پرسپولیس توان قهرمانی دارد یا نه؟


من دوست دارم هر سال مدعی باشم اما برای قهرمانی خیلی باید تلاش کرد. قهرمانی به همین راحتی‌ها به دست نمی‌آید اما من به این تیم امیدوارم. اگر کل فصل تمرکز داشته باشیم شک نکنید می‌توانیم قهرمان شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها