کد خبر: ۱۴۹۵۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۷ تير ۱۳۹۲
کادر فنی به ویژه آقای دایی تیم را به خوبی آماده حضور در مسابقات کرده اند و بدون تردید پرسپولیس با چهره ای جدید و متفاوت در رقابت‌های لیگ سیزدهم حاضر خواهد شد، امروز هم همگی به مشهد مقدس سفر خواهیم کرد تا از نظر روحی نیز تیم در شرایط بالایی قرار گیرد، ما در مشهد مقدس با هم عهد خواهیم بست تا برای موفقیت پرسپولیس از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

رجانیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته با انجام مصاحبه‌ای تند و تیز ضمن انتقاد صریح از معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان تهدید به استعفا کرد اما پس از چند ساعت از انجام این مصاحبه وزارت ورزش و جوانان با معرفی اعضای جدید هیات مدیره زمینه ابقای مدیرعامل پرسپولیس را فراهم آورد.

پس از این که محمد عباسی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی کرد و نخستین جلسه هیات مدیره برگزار شد، محمد رویانیان برای بار دیگر به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد تا همچنان وی سکان مدیریت باشگاه پرسپولیس را در دست گیرد،رویانیان با جلب نظر اعضای هیات مدیره در پایان این نشست تاکید کرد برای موفقیت باشگاه پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان این نشست در گفت و گو با خبرنگار رجانیوز به سوالات ما این گونه پاسخ داد:

 

آقای رویانیان چند ساعت قبل از معرفی هیات مدیره جدید شما در گفت و گو با یکی از خبرگزاری‌ها به صراحت اعلام کردید که بنا دارید استعفا دهید چون عده‌ای نمی‌خواهند شما در این مسولیت باقی بمانید.

من حقیقت موجود را بیان کردم، اما با توجه به این که هیات مدیره جدید به من تکلیف کردند که باید کار نیمه تمام خود را در پرسپولیس تمام کنید،مسوولیت قبلی خود را دوباره پذیرفتم تا همچنان در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باقی بمانم.

اما اظهارات شما نشان می‌داد به شدت با معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان دچار چالش هستید این مساله در آینده برای شما و پرسپولیس ایجاد مشکل نخواهد کرد؟

من سعی کردم با مشکلات مبارزه کنم، الان هم می توانم از کار کنار بروم، اما وقتی این همه حمایت از من شده این اوج بی انصافی است که به مردم، هواداران و کارشناسان پشت کنم، به همین دلیل می مانم و با قدرت برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می کنم، ما باید به این مساله به خوبی فکر کنیم که پرسپولیس در آستانه مسیر پر فراز و نشیبی قرار دارد که اگر صدمه ای به این باشگاه وارد شود ممکن است هیچ موفقیتی به دست نیاید.

با این حال ممکن است با تشکیل دولت جدید یک بار دیگر موضوع برکناری شما و تغییر دوباره هیات مدیره به وجود آید؟

زیاد مهم نیست، من نیامده‌ام که برای همیشه بمانم، مطمئنا دولت جدید هم این مساله را درک می کند که ثبات مدیریت می‌تواند عامل موفقیت پرسپولیس باشد، اما اگر دولت جدید هم به این مساله رسید که من باید بروم با کمال میل می پذیرم و باشگاه را دو دستی تقدیم مسوولان جدید خواهم کرد.

این روزها مشکلات باشگاه پرسپولیس دوچندان شده است، مثلا اعتراض بازیکنان به عدم پرداخت به موضع پیش قسط‌ها یکی از معضلاتی است که برای تیم علی دایی به وجود آمده است؟

مشکل پول مشکل جدیدی نیست اما نگران نباشید این مساله خیلی زود برطرف می‌شود، خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بیشتر از آن که به پول فکر کنند به موفقیت پرسپولیس فکر می کنند از این رو هیچ جای نگرانی و دغدغه‌ای برای هواداران محترم وجود ندارد، من به همه هواداران اطمینان می‌دهم که در اسرع وقت تمام مشکلات حل می شود و دوباره پرسپولیس به ساحل آرامش بازخواهد گشت.

از آخرین وضعیت پرسپولیس چه اطلاعات جدیدی برای هواداران دارید؟

خوشبختانه تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، کادر فنی به ویژه آقای دایی تیم را به خوبی آماده حضور در مسابقات کرده اند و بدون تردید پرسپولیس با چهره ای جدید و متفاوت در رقابت‌های لیگ سیزدهم حاضر خواهد شد، امروز هم همگی به مشهد مقدس سفر خواهیم کرد تا از نظر روحی نیز تیم در شرایط بالایی قرار گیرد، ما در مشهد مقدس با هم عهد خواهیم بست تا برای موفقیت پرسپولیس از هیچ کوششی دریغ نکنیم و با تلاش بالا برای موفقیت پرسپولیس کار کنیم.

ماجرای بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و تصمیم کمیته انضباطی برای جلوگیری از اجرای بازی‌های پرسپولیس و تیم های بدهکار به کجا خواهد رسید؟

انشالله این موضوع نیز با تلاش هیات مدیره و تصمیماتی که عملی خواهند شد برطرف خواهد شد،مطمئنا هیچ مشکلی برای پرسپولیس در ابتدای لیگ جدید به وجود نخواهد آمد و مذاکرات برای رفع مشکل در حال انجام است، من به هواداران اطمینان می دهم که هیات مدیره جدید برای رفع مشکلات موجود تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها