کد خبر: ۱۴۹۳۸۲
زمان انتشار: ۰۰:۱۴     ۲۷ تير ۱۳۹۲

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) استقلال ضمن بیان این مطلب در مورد فهرست بازیکنان استقلال که به AFC ارسال شده است، گفت: ما فهرست بازیکنان را ارسال کرده‌ایم و تا یکشنبه آینده نیز می‌توانیم به این فهرست باز هم نام بازیکنانی را که مدنظر داریم، اضافه کنیم. ضمن اینکه فهرست بازیکنان لیگ برتری‌مان را نیز اعلام کرده‌ایم و در این بخش نیز اگر بخواهیم بازیکن آزاد بگیریم، مشکلی نداریم.

وی در مورد اظهارات محمد دایی که گفته بود ماجدی یادش نرود چگونه سرپرست استقلال شده است، عنوان کرد: من هم مصاحبه را خواندم. هر کسی با تحصیلات و سوادی که دارد صحبت می‌کند. اگر کسی می‌داند من چگونه سرپرست استقلال شده‌ام خوشحال می‌شوم که بدانم. من بازیکن استقلال، تیم ملی و مدرس بودم. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح شده است اما اگر می‌داند من چگونه سرپرست شده‌ام بگوید و حرفش را پس نگیرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: میرشاد ماجدی آدمی است که کارش مشخص است و هیچ وقت ادبیاتش به‌گونه‌ای نبوده است که بخواهد کسی را برنجاند. همیشه سعی کرده‌ام حرفم را بزنم اما احترام افراد را نگه دارم. این حرف را کسی زده است که برادر علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. احترام دایی واجب است ولی وقتی برادرش عرض اندام می‌کند باید از خودش مایه بگذارد.

ماجدی همچنین گفت: من طبق برنامه‌ریزی که قلعه‌نویی داشت و کسانی که احساس می‌کرد می‌توانند به او کمک کنند به استقلال آمدم ضمن اینکه فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی مهمترین ویژگی‌شان این است که با کسی تعارف ندارند.

وی در مورد استعفایش از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، گفت: جا دارد از اعضای هیئت رئیسه که به من رای اعتماد دادند تشکر کنم ولی همیشه گفته‌ام در جایی کار می‌کنم که استقلال داشته باشم و بتوانم ایده‌هایی که دارم را پیاده کنم اما با حضور آقایان که کمیته فنی و کمیته مدیریتی تشکیل داده‌اند احساس کردم تیم‌های ملی در این شرایط به چالش کشیده می‌شوند و من هم آدمی نیستم به خاطر منافع خودم باعث شوم تیم‌های ملی به چالش کشیده شوند. من می‌روم تا دست همه باز باشد و امیدوارم تیم‌های ملی را در رده‌های بالا ببینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها