کد خبر: ۱۴۹۳۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۴     ۲۷ تير ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس به سرمربیگری افشین قطبی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم جی‌لیگ ژاپن در خارج از خانه میهمان کاشیواریسول بود. شاگردان قطبی در این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 مقابل میزبان خود متوقف شدند. در این مسابقه برای کاشیوا ریسول دایسوکه سوزوکی (45) و کودو تاکشی (3+90) گلزنی کردند و تیم شیمیزو توسط دایسوکه موراماتسو (51) و شو ایتو (56) به گل رسید.

افشین قطبی پس از تساوی شاگردانش مقابل کاشیواریسول گفت: خیلی ناامیدکننده است. به نظرم ما امروز در این بازی شایسته پیروزی بودیم. تنها 30 دقیقه نیمه اول بازی بد بودیم اما رویه بازی از آنجا تغییر کرد که موساکا میتسوناری، هافبک شماره 16 ما جدی‌ترین موقعیت را روی دروازه حریف خلق کرد. موقعیت خیلی خوبی بود که باعث شد اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالا برود. تا پایان نیمه نخست نیز فرصت‌هایی داشتیم ولی عدم تمرکز کافی ما را در گلزنی ناکام گذاشت.

وی افزود: بین 2 نیمه با بازیکنان خیلی محکم صحبت کردم و فکر می‌کنم همین کار آنها را به خود آورد تا نیمه دوم بهتر بازی کنند. زمانی که ما 2 بر یک پیش بودیم بازی بهتری از خود ارائه دادیم. می‌خواستم توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم ولی کاشیوا در ادامه فشار بیشتری به ما آورد و نتیجه به تساوی کشیده شد.

سرمربی ایرانی شیمیزو تصریح کرد: ما در 12 روز 4 بازی انجام دادیم و فکر می‌کنم در پایان این بازی هر 2 تیم تمرکز خود را از دست داده بودند. صرف‌نظر از نتیجه که از بابت ثبت نتیجه در دقیقه آخر افسوس خوردم به تلاش بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این بازی سنگ‌تمام گذاشتند.

سرمربی 49 ساله شیمیزو در پاسخ به این پرسش که «4 امتیازی که در 2 بازی اخیر به دست آوردید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» گفت: بازی با اویتا ترینیتا که 3 بر صفر پیروز شدیم بازی دیگری بود اما در فوتبال پیش از اینکه سوت پایان بازی به صدا درآید ممکن است، نتیجه بازی تغییر کند. به نظرم تجربه در یک تیم از اهمیت بالایی برخوردار است که در حال حاضر در این مورد دچار ضعف هستیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم در این زمینه هم بهتر شویم. اگر به 4 بازی اخیر خود نگاه کنیم خواهیم دید که می‌توانستیم بهتر هم بازی کنیم. ما در مسیر درستی گام برداشته‌ایم. از حالا  2 هفته فرصت داریم تا خود را آماده بازی با اف‌سی توکیو کنیم. در آن بازی به دنبال هر 3 امتیاز خواهیم بود.

شاگردان افشین قطبی پس از گذشت 17 هفته از رقابت‌های جی‌لیگ 6 پیروزی، 4 تساوی و 7 شکست به دست آورده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها