کد خبر: ۱۴۹۲۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۲۶ تير ۱۳۹۲
بي‌‌گمان محسن بنگر يكي از اصلي‌ترين چهره‌هاي علي دايي در تركيب خط دفاعي است كه نسبت به فصل قبل با كمترين تغيير مواجه بوده است.
به گزارش 598 به نقل از 90: بي‌‌گمان محسن بنگر يكي از اصلي‌ترين چهره‌هاي علي دايي در تركيب خط دفاعي است كه نسبت به فصل قبل با كمترين تغيير مواجه بوده است. به خصوص اين كه خود اين بازيكن نيز انگيزه‌هاي فو‌ق‌العاده‌اي براي حضور در ليگ سيزدهم دارد.
90: شرايط چطور است؟
خيلي خوب، بچه‌ها خوب تمرين مي‌‌‌كنند، در بازي‌هاي دوستانه به هماهنگي لازم رسيديم و خودم نيز در اين مدت به فرم ايده‌آل و مطلوب نزديك شدم و منتظرم تا در اولين بازي به صورت جدي محك بخورم.
90: فكر مي‌‌كني در تركيب اصلي خط دفاع قرار بگيري؟
سرمربي تيم تشخيص مي‌‌دهد كدام بازيكن در ارنج اصلي قرار بگيرد و من هم به عنوان بازيكن قصد دارم با تمرين خوب به خواسته‌هايم برسم.
90: واقعا برگزاري اين تعداد بازي دوستانه را به صلاح پرسپوليس مي‌‌داني؟
از آن‌جا كه بعد از پايان بازي‌هاي ليگ دوازدهم بدنها از شرايط نرمال دور شده بود در فرم ايده‌آل و مطلوب به سر مي‌‌برديم به همين دليل برگزاري بازي دوستانه دراين امر كمك فراواني به بازيكنان كرده است.
90: خط دفاع پرسپوليس هم كه از پارسال حفظ شده؟
اين قضيه كاملا به نفع تيم است. پارسال خط دفاع پرسپوليس جزو يكي از مهم‌ترين پست‌هاي تيم بود و كادرفني براي حفظ اين پست بهترين تصميم را گرفت.
90: شكل لباس حل شد؟
شرايط به طور كلي خوب است و مشكل آنچناني نداريم. مسئولين قول‌هايي دادند كه قطعا تا شروع فصل همه چيز به روال مناسب و خوبش خواهد رسيد.
90: راستي چك تو نقد شد؟
فعلا هيچ كدام از بازيكنان پول نگرفتند ما به احترام آقاي دايي و باشگاه هيچ اعتراضي نكرديم و چيزي نگفتيم آن‌طور كه قول دادند مشكل مالي ظرف يكي دو روز آينده حل و فصل خواهد شد.
90: حضور بازيكنان جديد در پرسپوليس را چطور مي‌‌بيني؟
با تصميم مسئولين اين مهره‌ها جذب تيم شدند. علي آقا خودش خواهان تازه وارد‌ها شد و من شك ندارم بازيكنان جديد بر اساس نياز تيم به پرسپوليس آمدند و انشاءاله با اين مهره‌ها به خواسته‌هايمان برسيم.
90: در مورد حضور پر سر و صداي سپاهان در نقل و انتقالات چه نظري داري؟
اين درست كه زماني در اين تيم بازي مي‌‌كردم اما الان سپاهاني نيستم و در مورد سپاهان حرفي ندارم. اصلا نمي‌‌دانم چه اتفاقي در آنجا افتاده و كدام يك از بازيكنان به اين تيم اضافه شدند. اما مگر بقيه بازيكنان مجاني به تيم‌هاي ديگر مي‌‌روند. پارسال ما مگر مجاني به پرسپوليس آمديم.
سپاهان، تراكتور، پرسپوليس و استقلال نيز براي جذب بازيكنان مد نظرشان مجاني قدم به بازار نقل و انتقالات نگذاشتند.
90: در ابتدا شايعه شده بود كه از حضورت در پرسپوليس پشيمان شده‌‌اي و...!
اين شايعات اصلا صحت ندارد. اتفاقا از حضورم در پرسپوليس و تمديد قرار دادم بسيار خوشحالم اصلا برايم ماديات مهم نبود و اينكه شايعه شده بود در صورت گرفتن درصدي از قراردادم با پرسپوليس تمديد مي‌‌كنم صحت نداشت. به خاطر پول در تيم محبوبم نماندم و اين موضوع در اولويت نبود.
90: با رفتار جدي علي دايي مشكل نداري؟
اتفاقا اين جديت خيلي خوب است و باعث مي‌‌شود تا بازيكنان تلاش خودشان را بيشتر كنند. تا جزو اولويت‌هاي علي دايي باشند. همه ما اين اخلاق علي آقا را دوست داريم.
90: و بازي با تراكتورسازي؟
هنوز 20 روز به برگزاري اين ديدار باقي مانده است و زود است در مورد بازي اول حرف بزنم اما حتم بدانيد بازيكنان پرسپوليس براي پيروزي و كسب 3 امتياز دراين ديدار هم قسم شدند.
90: و تقابل با علي كريمي؟
علي آقا بزرگ فوتبال ايران است. جزو افتخاراتم بوده كه همبازي علي كريمي بودم. اميدوارم بازي زيبايي از آب دربيايد.
90: پرسپوليس قهرمان مي‌‌شود؟
تا هفته دهم مشخص نمي‌‌شود كدام تيم قهرمان مي‌‌شود اما تمام تلاش بازيكنان رسيدن به اين امر مهم است.
90: فكر مي‌‌كني جزو دعوت شدگان تيم‌ملي باشي؟
نمي‌‌توان پيش‌بيني كرد. بايد به قدري خوب بازي كنم كه بتوانم جزو مسافران برزيل باشم. مربيگري سليقه‌اي است و من قصد دارم با انجام بازي‌هاي خوب به اين امر مهم برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها