کد خبر: ۱۴۹۲۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۶ تير ۱۳۹۲
حمید شفیعی:
مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: هم اکنون از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و اصلا شرایط مالی برایم اهمیت ندارد و تنها می‌خواهم فوتبالم را به صورت جدی دنبال کنم.

حمید شفیعی که مدتی است از فوتبال دور بوده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: هم اکنون از 2 تیم لیگ برتری و از 3 تیم خوب لیگ یک پیشنهاد دارم که در حال بررسی این پیشنهادها هستم. مسلم است که دوست دارم بعد از 5 سال به لیگ برتر بازگردم و به این 2 باشگاه لیگ برتری هم اعلام کرده‌ام که اصلا شرایط مالی برایم مهم نیست و حاضرم قراردادم را سفید امضا کنم چون تنها هدفم دنبال کردن فوتبال به صورت حرفه‌ای است.

وی افزود: البته هر چه قسمت باشد همان خواهد شد و 3 تیم لیگ یک هم که به من پیشنهاد داده‌اند از تیم‌های خوب و حرفه‌ای هستند که ساختار باشگاهی قدرتمندی دارند.

مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان تصریح‌کرد: 3 ماه گذشته را کاملا زیر نظر آقای سجادی دونده معروف به بدنسازی پرداخته‌ام و از هر نظر آماده هستم و تنها به رشد فوتبالم فکر می‌کنم. واقعا در یک سال گذشته ریاضت زیادی کشیدم تا کاملا آماده شوم.

شفیعی گفت: آخرین سال حضور من در لیگ برتر به سال 87 بر می‌گردد که در تیم ابومسلم بازی می‌کردم. متاسفانه برخی، حواشی زیادی در زندگی شخصی من ایجاد کردند که البته من این اجازه را به آن‌ها ندادم چرا که مسایل شخصی خود را بر فوتبال ترجیح می‌دهم.

وی اظهارکرد: من زمانی که 18 سال داشتم قرار بود به هامبورگ آلمان بروم که متاسفانه در بازی‌های چهارجانبه عراق رباط صلیبی پاره کردم و کمی از فوتبال عقب ماندم. روزهای خوبی را در ذوب‌آهن سپری کردم و در سپاهان هم درخشش خوبی داشتم. در کل از حضور در تیم استقلال راضی نیستم و شاید نباید هرگز به این تیم می‌رفتم.

مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان با بیان اینکه فوتبال ما به سمت قهقرا در حال حرکت است گفت: شاید باید کل سیستم فوتبالی ما عوض شود. ما هم اکنون دلمان خوش است که به جام جهانی رفته‌ایم، اما باور کنید که داریم خودمان را گول می‌زنیم. کره‌جنوبی در بدترین شرایط فوتبالی خود به سر می‌برد و ما تنها با خوش اقبالی این تیم را شکست دادیم. شک نکنید که ما از کره 30 سال و از ژاپن 80 سال عقب هستیم و باید فوتبالمان را از زیر ساخت درست کنیم.

شفیعی خاطرنشان‌کرد: والیبال را نباید مانند فوتبال مادی کنیم چرا که اگر این رشته هم پولی شد دیگر نمی‌تواند افتحار آفرینی کند و هم اکنون بازیکنان والیبال ما با عشق بازی می‌کنند و به مسایل مادی زیاد اهمیت نمی‌دهند. به این نکه باید توجه کرد تا بلای فوتبال بر سر والیبال نازل نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
saman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۰
۰
اون 4 تا آدمی هم که تو رو میشناسن به خاطر حضور 2 ماهت تو استقلاله...گریگوری....نمک نشناس بی کلاس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها