کد خبر: ۱۴۹۰۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۲۶ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: سپاهان با اختلاف بهترین تیم ایران است.
بهادر عبدی درباره بازی دوستانه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. با امکاناتی که من از سپاهان دیدم مشخص شد این تیم بااختلاف بهترین تیم ایران است و تا به حال چنین امکاناتی را در ایران ندیده بودم. سپاهان واقعا تفاوتی با باشگاه های برتر حوزه خلیج فارس ندارد و نشان دادند که الکی هر سال یک جام نگرفتند. با این حال ما بسیار خوب بازی کردیم و نشان دادیم که می توانیم نتایج خوبی در طول فصل بگیریم. موقعیت های ما بیشتر از سپاهانی ها بود و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

 

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که امسال بعد از مدت ها همه چیز در راه آهن به موقع بود؛ چه بستن قراردادها، چه شروع تمرینات و چه مسائل دیگر. خوشبختانه تیم خوبی بسته شده و می خواهیم به هدفی که داریم برسیم. امسال با ابراهیم زاده می توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

 

هافبک راه آهن درباره کار کردن با ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: ابراهیم زاده خارج از اینکه از نظر فنی مربی بسیار قدرتمندی است، انسان بسیار صادقی است. از کار او بسیار خوشم می آید. او اگر با بازیکنی مشکلی دارد، به او مشکلش را رک می گوید و مثل یکسری از مربیان نیست که با بازیکن لجبازی کند.

 

او در پاسخ به این سوال که آسیا منظورش از یکسری مربیان علی دایی است، تاکید کرد: اصلا، من با دایی رابطه برادرانه دارم. یادم نمی رود اولین بار از سوی او به تیم ملی دعوت شدم و تا آخر عمرم دایی را  به عنوان یک برادر بزرگتر دوست دارم.

 

عبدی درباره رویارویی با هواداران پرسپولیس عنوان کرد: من با هواداران پرسپولیس مشکلی ندارم اما یک جایگاه هستند که سال گذشته مدام به من فحاشی کردند. همانهایی که پارسال به دایی هم توهین کردند. پارسال از کوره در رفتم و عدد 4 را به آنها نشان دادم اما امسال اگر این رفتارها ادامه یابد به خاطر دایی این کار را نمی کنم.

 

وی درباره بازی با مس کرمان در هفته اول لیگ گفت: مس کرمان همیشه در این چند سال عملکرد خوبی داشته است. این تیم اگرچه تغییراتی در کادرفنی و بازیکنان خود داشته است اما تیم بسیار خوبی است. ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم چون در هفته های اول تیم ها شرایط ایده آل ندارند. به هر حال باید برای برد بازی کنیم و امیدوارم به هدفمان دست یابیم.

 

عبدی در پایان افزود: در سال های اخیر هروقت به جدول گلزنان نگاه می کنم در بین هافبک ها بیشترین گل ها را زده ام اما هافبک هایی که یک سوم من گل نزده اند، پای ثابت لیست تیم ملی بوده اند. امیدوارم امسال مربیان تیم ملی اشتباهی هم شده مرا دعوت کنند و ببینند شرایط بدنی ام چگونه است.

اوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها