کد خبر: ۱۴۸۸۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۴ تير ۱۳۹۲
جلالي از كريمي در هافبك دفاعي هم تست كرده و كريميان را يك خط جلو برده هر چند ميثم بائو هم مي تواند در اين پست استفاده شود.
با جذب كريم انصاري فرد از سوي تراكتورسازي اين تيم پرمهره تر و جذاب تر از قبل به نظر مي رسد و بدون ترديد خط حمله اين تيم قدرتمندتر خواهد شد اما سوال اساسي اينجاست كه با وجود سعيد دقيقي در راس خط حمله اين تيم جاي انصاري فرد كجا خواهد بود؟

 

دقيقي كه در سايپا و شهرداري تبريز خوش درخشيده بود امسال جزو اولين خريدهاي تراكتورسازي بود و شماره 10 را پوشيد تا در سال جام جهاني شايستگي هايش را در يك تيم بزرگ به اثبات برساند و به تيم ملي برسد. او از شروع تمرينات تراكتورسازي همراه اين تيم بوده و در بازي هاي تداركاتي هم خوش درخشيده اما حالا يك رقيب نام آشنا و برجسته دارد كه دو سال پيش آقاي گل شد و با وجود نوسان بسيار در پرسپوليس و شرايط متفاوت اين تيم مجموعا 12 گل با پيراهن شماره 9 سرخ هاي تهراني به ثمر رساند تا حداقل در بين مهاجمان هم تيمي اش آماري قابل قبول تر داشته باشد. با اين حال چون همه او را با كريم سايپا مقايسه مي كردند و البته قرارداد ميلياردي اش به شدت به چشم آمده بود در پايان فصل يك خريد ناكام براي سرخ ها به حساب مي آمد.

 

با همه كش و قوس هاي فصل نقل و انتقالات  انصاري فرد سر از تراكتورسازي در آورد و حتي اگر براي نيم فصل به اين تيم رفته باشد فعلا بايد براي رسيدن به تركيب اصلي با مهاجم آماده و شاخصي مثل سعيد دقيقي رقابت كند.

 

هر چند به احتمال فراوان انصاري فرد به خاطر از دست دادن تمرين هاي تيمي و پيش فصل هفته هاي اول را بايد از روي نيمكت شروع كند اما مي توان حدس زد اين رقابت از هفته پنجم، ششم داغ مي شود تا يكي از اين دو گلزن شاخص كه هر كدام مي توانند يك شماره 10 واقعي براي تراكتورسازي باشند به تركيب اصلي برسند.

 

ظاهرا مجيد جلالي قصد دارد تا از سيستم 1-3-2-4 در تيمش استفاده كند كه در اين سيستم احتمالا كريميان و كياني هافبك دفاعي خواهند بود و علي كريمي جلوي آنها بازي مي كند. البته جلالي از كريمي در هافبك دفاعي هم تست كرده و كريميان را يك خط جلو برده هر چند ميثم بائو هم مي تواند در اين پست استفاده شود.

 

براي بال هاي كناري اين سيستم يا سيستم ظاهرا تهاجمي تر 3-3-4 بازيكناني مثل جواد كاظميان و محمد ابراهيمي گزينه هاي اصلي جلالي خواهند بود ضمن اينكه حتي اگر فلاويو لوپز از ليست خارج شود مسعود ابراهيم زاده هم يكي از كانديداهاي حضور در تركيب اصلي است.

 

همچنين در نوك خط حمله تراكتورسازي  مهاجم برزيلي اش گيلسون سوارز را حفظ كرده كه او نيز مي تواند براي دقيقي و انصاري فرد رقيبي خطرناك باشد. ظاهرا جذب كريم هم باعث خواهد شد مسئولان تراكتور بي خيال جذب ماركو مهاجم موطلايي و بلند قد بوسنيايي شوند و با همين سه مهاجم نوك كار را شروع كنند.

 

از آنجايي كه جلالي مي داند اين مهاجمان در گوش ها كارايي چنداني ندارند و هر چه از دروازه رقبا دور شوند ميزان تاثيرگذاري شان كم خواهد شد بازي دادن به آنها در كناره ها تقريبا منتفي به نظر مي رسد و رقابت شديدي در راس خط حمله آغاز خواهد شد. البته مي توان متصور شد رقابت اصلي بين دقيقي و انصاري فرد خواهد بود كه ادعاي حضور در تيم ملي و جام جهاني را دارند و گيلسون كه فصل قبل هم خيلي كم بازي كرد شايد بيشتر از نيم فصل دوم ليگ دوازدهم نيمكت نشين باشد.

 

بايد ديد مجيد كامپيوتر از جذب كريم و داغ كردن اين رقابت دو نفره در خط حمله تيمش كه هم مي تواند برايش مفيد باشد هم به ضررش تمام شود چه نقشه اي در سر دارد و چه طرحي را در ذهن نقاشي كرده است.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها