کد خبر: ۱۴۸۷۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۲۴ تير ۱۳۹۲
شايد اين دومين رويارويي علي دايي و استيلي باشد.اولين بار بعد از داربي پر از حاشيه‌اي بود که به زد و خورد استيلي و نوازي انجاميد و حالا دايي به صورت علني به مقابله با استيلي پرداخته است.
به گزارش 598 به نقل از 90، شايد اين دومين رويارويي علي دايي و استيلي باشد.اولين بار بعد از داربي پر از حاشيه‌اي بود که به زد و خورد استيلي و نوازي انجاميد و حالا دايي به صورت علني به مقابله با استيلي پرداخته است. آن هم به بهانه در اختيار گرفتن کامل آکادمي فوتبال پرسپوليس و اين براساس همان خصوصيات اخلاقي و ويژه دايي است تماميت خواهي!
دايي در همان مصاحبه‌اي که با ورزش و مردم داشت چنين جملاتي را بر زبان آورد که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت: در همه جاي دنيا آکادمي فوتبال و تيم‌هاي پايه زيرنظر سرمربي بزرگسالان است اما در فوتبال ما اين گونه نيست. من حميد استيلي را دوست دارم اما منظور من اين است که اين مسائل تعريف نشده است. به نظرم مشکل اين است که آکادمي جدا از بزرگسالان است. بايد اين مسائل را درست کنيم بعد صحبت‌هاي امثال من و مهدوي‌کيا کارآيي خواهد داشت.
اين اظهارات کاملا نشان از آن دارد که دايي از رياست استيلي در آکادمي فوتبال به هيچ وجه راضي نيست و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آکادمي پرسپوليس در مرحله اول و تيم‌هاي پايه را در مرحله دوم در اختيار خود بگيرد. پس از اين صحبت‌ها خيلي‌ها گمان مي‌کردند که حميد استيلي پس از مدت‌ها اين بار پاسخ علي دايي و اظهارات او را بدهد. اما استيلي که اين روزها روزه مي‌گيرد و چندان هم حوصله پاسخگويي به ديگران را ندارد، باز هم مقابل ادعاي دايي سکوت اختيار کرد تا شايد اولين و تنها چهره فوتبال ما باشد که در مقابل تمام ادعاها و مصاحبه‌هاي دايي عليه خودش سکوت اختيار کرده است. چه رويارويي علني مثل روز جمعه و چندين سال قبل چه رويارويي غيرمستقيم که در تمام چند سال گذشته رخ داده است.
اما نکته جالب اين جاست که محمد رويانيان هم تا به امروز واکنشي به ادعاي دايي نداده است. دايي با پيش کشيدن اين جملات مديريت در فوتبال ما حرفه‌اي نيست و آکادمي فوتبال هم به همين دليل در اختيار او نيست به نوعي رويانيان را هم زير سئوال برده است.
اما مديرعامل سرخپوشان برخلاف ساير دفعات هيچ‌گونه پاسخگويي در مقابل ادعاها و درخواست‌هاي علي دايي نداشته است. به هر حال مطمئن باشيد که دايي براي در اختيار گرفتن آنچه که مي‌خواهد کوتاه نخواهد آمد و از هر طريق ممکن سعي خواهد کرد مديريت تيم‌هاي پايه و آکادمي فوتبال پرسپوليس را در اختيار بگيرد. اما آيا رويانيان به اين سادگي‌ها با اين موضوع کنار خواهد آمد يا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها