کد خبر: ۱۴۸۷۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۴ تير ۱۳۹۲
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دنبال فسخ قراردادش با باشگاه استقلال است تا بازیکن آزاد محسوب شود او به دنبال شکایت از استقلال نیست.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جواد نکونام شنبه گذشته به فدراسیون فوتبال رفت و بعد از دیدار با علی کفاشیان رئیس فدراسیون سری هم به کمیته انضباطی زد. برخلاف اخبار منتشر شده نکونام برای شکایت به کمیته انضباطی نرفته است. او می‌خواهد قرارداد دو ساله اش با باشگاه استقلال را به طور یک طرفه فسخ کند و بازیکن آزاد محسوب شود.

 

آرش شکریز وکیل بازیکنانی چون محمد قاضی و شهاب گردان اظهار داشت: «طبق قوانین موجود هر زمانی که باشگاهی سه ماه به بازیکنش حقوق ندهد آن بازیکن می‌تواند به طور یک طرفه قراردادش را با باشگاهش فسخ کند و از بند "جاست کاس" یعنی دلیل منطقی استفاده کند. ظاهرا نکونام هم می‌خواهد از همین بند استفاده کند و قراردادش را فسخ کند کاری که توزی هافبک پرتغالی استقلال نیز آن را انجام داد و قراردادش را با استقلال فسخ کرد.»

 

آن طور که از شواهد موجود پیداست نکونام دیگر قصد ندارد در باشگاه استقلال بماند و مقصد بعدی او شاید تیمی باشد که هیچکس فکرش را نمی‌کند؛ تیمی مثل پرسپولیس جایی که علی دایی دوست صمیمی نکونام هدایتش را برعهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها