کد خبر: ۱۴۸۷۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۴ تير ۱۳۹۲
پرسپولیسی‌ها به ویژه بعد از منتفی شدن همکاری با انصاری‌فرد، از حضور مهاجمی در حد و اندازه‌های خلعتبری در تیم‌شان استقبال می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در شرایطی که باشگاه سپاهان بعد از مدت ها مذاکره با عجمان امارات موفق به جلب نظر مسوولان این تیم و دریافت رضایتنامه محمدرضا خلعتبری نشد، حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که گویا محمد رویانیان به صرافت جذب این بازیکن افتاده است.


پرسپولیسی‌ها به ویژه بعد از منتفی شدن همکاری با انصاری‌فرد، از حضور مهاجمی در حد و اندازه‌های خلعتبری در تیم‌شان استقبال می‌کنند. در همین راستا سردار اعلام کرده اگر دایی بخواهد، تلاش باشگاه برای استخدام موثرترین بازیکن لیگ دوازدهم آغاز خواهد شد.


نکته مهم اما اینجاست که امروز جذب بازیکنی مثل خلعتبری فقط یک اتفاق فنی و باشگاهی نیست، بلکه به خاطر تغییر نام لیگ امارات و هتک حرمت فوتبالی این شیخ‌نشن از «خلیج‌فارس» می‌تواند ابعاد ملی و میهنی هم داشته باشد. بدون تردید اگر رویانیان بتواند خلعتبری را به این سوی آبهای خلیج‌فارس برگرداند و او را از بازی در لیگی با عنوان جعلی معاف کند، نامی نیکو از خودش در تاریخ فوتبال ایران به جا خواهد گذاشت. آیا رویانیان مرد این پروژه سنگین هست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
۰
۰
1000 در 100
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها