کد خبر: ۱۴۸۷۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۴ تير ۱۳۹۲
هافبك پرسپوليس مدعي شد كه همه بايد از زوج حقيقي – دهنوي بترسند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ رضا حقيقي در اولين بازي ليگ مقابل تراکتورسازي کار سختي دارد، چرا که بايد رو در روي علي کريمي قرار بگيرد. حقيقي اين روزها سخت‌ تمرين مي‌کند تا به شرايط ايده‌ال برسد. او حتي مصدوميت را هم جواب کرد تا با آمادگي بالا براي پرسپوليس به ميدان رود. حقيقي با نظر دايي در پرسپوليس ماند و به همين خاطر مي‌توان گفت، او يکي از بازيکنان مورد قبول دايي است. اين بازيکن در خصوص بازي برابر تراکتورسازي حرف هاي جالبي زده است:


* اولين بازي پرسپوليس مقابل تراکتور را چطور مي‌بيني؟
- ما جلوي تماشاگران خودمان بازي مي‌کنيم و به همين دليل کارمان راحت‌تر است. البته کار سختي داريم چون تراکتور هم تيم خوبي دارد. اما ما يک بازي دوستانه با تراکتور داشتيم و از اين تيم شناخت داريم.


* اما بازي دوستانه با رسمي فرق دارد؟
- دقيقا همينطور است. بازي رسمي محکم‌تر بازي مي‌کنيم و همانطور که در بازي دوستانه اين تيم را برديم در ورزشگاه آزادي هم 3 امتياز را مي‌گيريم.


* از حالا کري مي‌خواني؟
- کري نمي‌خوانم، فقط به توانايي‌ها و پتانسيل تيم مان ايمان دارم. ما امسال تيم بهتري داريم و باز هم مي‌گويم کارمان راحت نيست ولي تراکتور را شکست مي‌دهيم.


* به نظرت پرسپوليس خوب بسته شده؟
- بله، دايي تيم خوب و جواني بسته.


* همين بازيکنان جوان مي‌توانند در پرسپوليس جواب دهند؟
- دايي يک سري بازيکن جوان و بي‌ادعا به تيم آورده. همانقدر که بازيکنان ما بي‌ادعا هستند مي‌توانند تاثيرگذار هم باشند.


* در مجموع شرايط تيم براي شروع ليگ خوب است؟
- در اين مدت سختي‌هاي زيادي کشيديم و هر روز 2 جلسه تمرين کرديم. با اين تمرينات خيلي فشرده معلوم است که آماده شديم. امسال بايد قهرمان شويم و نبايد از هفته اول امتياز از دست بدهيم وگرنه باز هم به مشکل مي‌خوريم.


* قبول داري تو هم مقابل کريمي کار سختي داري؟
کريمي بازيکن بزرگي بوده و هست... همه مي‌دانند کريمي به عنوان يک پرسپوليسي در فوتبال ايران ماندگار شده اما بازيکنان فوتبال تيم‌هايشان را تغيير مي‌دهند و حالا من بايد روبه‌رو کريمي بازي کنم.


* مي‌تواني او را مهار کني؟
- تمام سعي و تلاشم را مي‌کنم. به هر حال من بايد به فکر موفقيت تيمم باشم و جلوي کريمي بازي کنم. وظيفه من اين است که اجازه نفوذ ندهم و کريمي هم براي موفقيت تيمش کار مي‌کند. جدال من و کريمي جذاب مي‌شود.


* راستي نوروزي نمي‌خواهد شماره 9 را بپوشد، احتمال دارد اين شماره را بپوشي؟
- شايد! حال که کريم به پرسپوليس نيامده شايد شماره 9 را بپوشم. البته در حال حاضر 11 را انتخاب کردم و هنوز تصميم قطعي‌ام را نگرفتم.


* با حضور دهنوي در پرسپوليس مشکلي نداري؟
- بارها گفتم با هيچ بازيکني مشکل ندارم. قاسم آمده به پرسپوليس کمک کند. اصلا هم پست من نيست. من و قاسم بايد کنار هم بازي کنيم و حريفان بايد از زوج ما بترسند. دوست ندارم هنوز ليگ شروع نشده براي پرسپوليس حاشيه‌سازي کنند. چرا بايد با دهنوي مشکل داشته باشم! من به خاطر دايي و هواداران ماندم.


* پرسپوليس نسبت به فصل قبل تيم بهتري شده؟
- از نظر من پرسپوليس بهتر از فصل قبل است. دايي هم خودش را براي روزهاي سخت آماده کرده چون مي‌خواهد سومين قهرماني را به دست بياورد.


* به خاطر اعتماد دايي به نظر مي‌رسد از فيکس بازي کردنت مطمئن هستي؟
- مطمئن نيستم، اما مي‌دانم دايي به من اعتقاد دارد. دايي خودش خواست من در پرسپوليس بمانم، پس حتما روي من حساب کرده.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها