کد خبر: ۱۴۸۷۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۴ تير ۱۳۹۲
بازيكن تيم فوتبال استقلال گفت: «فتح الله زاده به عنوان پيش قسط چيزي به من داده که نمي‌توانم بگويم. اگر حاجي خودش خواست مي‌تواند لو بدهد چه چيزي به من داد!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شايد اکثر اهالي فوتبال حنيف عمران زاده را به عنوان يک بازيکن حاشيه‌اي بشناسند اما تمام دوستان و هم تيمي‌هاي او معتقدند اين مدافع به قدري بامزه است که همه دوست دارند با او همسفر شوند! عمران‌زاده در مصاحبه‌اي جالب صحبت‌هايي انجام داد که در زير مي‌خوانيد:


* اردوي اوکراين چطور بود؟
- اردوي خيلي خوبي بود. در آنجا به هماهنگي کامل رسيديم. ما در تهران اردو نداشتيم و اين اردو برايمان لازم بود. حتي شرايط هتل و زمين تمرين خوب بود. يک بازي دوستانه در آنجا انجام داديم که در اين ديدار به خواسته‌هايمان رسيديم.


* اين روزها فرزاد حاتمي خيلي عليه فتح‌اله‌زاده حرف مي‌زند به عنوان يک دوست توصيه‌اي براي اين بازيکن نداري؟
- فرزاد بازيکن خوب و يکي از بهترين دوستانم به شمار مي‌رود اما به عنوان دوست به او توصيه مي‌کنم تمام پل‌هاي پشت سرش را خراب نکند. جمع فوتبال خيلي کوچک است و روزي همه به هم مي‌رسند. حاتمي داداشم است و من به عنوان يک برادر به او توصيه مي‌کنم عليه حاجي مصاحبه نکند.


* حاتمي گفته از فتح‌الله‌زاده، موتور وسپا مي‌گيرم. بدنه‌اش را خودم برمي‌دارم و لاستيک‌هايش را به حنيف مي‌دهم؟
- حاجي دست و دلبازتر از اين حرف‌هاست که فکرش را بکنيد. او به عنوان پيش قسط چيزي به من داده که نمي‌توانم بگويم. اگر حاجي خودش خواست مي‌تواند «لو» بدهد چه چيزي به من داد! آقاي فتح‌الله‌زاده دارايي‌هايش را دارد مي‌بخشد... همانطور که مي‌دانيد او ماشينش را هم به اميرحسين داده است!


* جمشيديان و نظري به ستاد منشور اخلاقي احضار شدند. به عنوان بازيکني که پارسال گفته بودي استقلال احتياجي به تباني ندارد نظرت در اين مورد چيست؟
- اين حرف و حديث‌هايي که درخصوص اين دو بازيکن مطرح مي‌کنند هيچ پايه و اساسي ندارد و نشات گرفته از ذهن خراب بعضي آقايان است! چون خودشان اين کاره‌اند و ذهنشان خراب است فکر مي‌کنند همه مثل خودشان هستند. به همين دليل چنين انگ‌هايي به احمد و نظري نمي‌چسبد.


* پارسال زياد براي استقلال بازي نکردي، اما به نظر مي‌رسد امسال شرايط براي تو بهتر شده؟
- اتفاقا فصل گذشته در 75 درصد بازي‌ها حضور داشتم اما به علت مصدوميت 75 روز از مسابقات دور بودم و به همين دليل نتوانستم بازي کنم وگرنه مشکلي نداشتم.


* فکر مي‌کني در اين فصل بتواني در اکثر بازي ها به ميدان بروي؟
- هدفم اين است با نمايش بازي‌هاي خوب يکي از مسافرات جام جهاني باشم. اگر هم به تيم ملي دعوت نشوم خودم بليت مي‌گيرم و جزو مسافرات به برزيل مي‌روم تا از نزديک تيم ملي کشورم را تشويق کنم.


* چرا حنيف عمران‌زاده اينقدر حاشيه دارد؟
- بازيکن حاشيه‌اي نيستم و با حواشي کار ندارم. از آنجا که خيلي اهل بگو، بخند و شوخي هستم همه فکر مي‌کنند بازيکن حاشيه‌اي هستم در حالي که اصلا چنين نيست.


* شنيديم در اوکراين خيلي رحمتي اذيتت مي‌کرد؟
- در اوکراين با مهدي هم اتاق بودم او اصلا کاري نمي‌کرد من خيلي اذيتش کردم.


* مثلا چه کار کردي؟
- داد و فرياد مي‌کردم و خيلي کارهاي ديگر. او هم فقط حرص مي‌خورد!


* اينکه مي‌گويند قلعه‌نويي‌به تو گفته اضافه وزن داري و بايد بيشتر تمرين کني تا لاغرتر شوي چقدر صحت دارد؟
- چنين شايعه‌اي کذب محض است. اميرخان چنين حرفي به من نزده است.


* از جدايي جباري ناراحتي؟
- جباري زحمات زيادي براي استقلال کشيده اما اتفاقي است که افتاده و الان او بازيکن سپاهان به شمار مي‌رود. اميدوارم در بازي استقلال – سپاهان هواداران از مجتبي استقبال خوبي کنند و طوري نباشد که اين بازيکن را بهم بريزند. خدا را چه ديديد شايد او به زودي و دوباره به استقلال برگردد!


* و کاپيتاني نيکبخت؟
- نيکبخت يکي از پيشکسوتان فوتبال کشورمان به شمار مي‌رود اما اينقدر که بعضي روزنامه‌ها مشکل بازوبند کاپيتاني در استقلال را بزرگ کردند چنين نيست. سابقه نيکبخت از خيلي بازيکنان بيشتر است. من از عليرضا حمايت مي‌کنم و قول مي‌دهم امسال علي دوباره به روزهاي اوج برگردد. حتم بدانيد فوتبال او به حدي قوي مي‌شود که همه انگشت به دهان بمانند، مي‌گوييد نه بگذاريد بازي‌ها شروع شود خودتان ببينيد. البته کاپيتان‌هاي اول و دوم، فرهاد و رحمتي هستند و اين دو بازيکن بازوبند را خواهند بست.


* راستي پولت را دادند؟
- (با عصبانيت) نه بابا، هنوز مشکلم را حل نکردند و من طلبم را نگرفتم. منتظر پول اسپانسرم. به خدا ديگر صبرم لبريز شده . اگر در اين چند روز اسپانسر صدرا پولم را ندهد چيزهايي که در مورد اين شرکت و کارهايي که در فوتبال به خصوص در مورد پرسپوليس،‌استقلال مي‌کنند را لو مي‌دهم. از موعد قرارداد اين اسپانسر 15، 20 روز مي‌گذرد اما آقايان فقط مي‌گويند در اين هفته پولت را مي‌دهيم. دوباره هشدار مي‌دهم اگر ظرف چند روز آينده پولم را ندهند مي‌دانم چه بلايي سرشان بياورم پس بهتر است به وعده‌شان عمل کنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها