کد خبر: ۱۴۸۴۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۳ تير ۱۳۹۲
بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال ۹۲
بانک صادرات ايران در راستاي ايفاي تعهدات و مسئوليت­هاي اجتماعي و حمايت از اقشار کم درآمد جامعه در سه ماهه اول سال 92 ، مبلغ 12 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه را به بيماران نيازمند پرداخت کرد .

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي کمک به اقشار مختلف جامعه پرداخت تسهيلات خرد را در اولويت قرار داده است و در اين راستا به عنوان بانک پيشقدم در شبکه بانکي پرداخت وام قرض الحسنه درمان بيماري را در سطحي فراگير  عملياتي نموده است که در اين زمينه در سه ماهه اول سال 92 مبلغ 12 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه ، به بيماران پرداخت کرد و حدود 1000 نفر از بيماران نيازمند کشور توانسته اند از اين تسهيلات بهره مند گردند. همچنين اين بانک درسال91 مبلغ 108 ميليارد ريال وام درمان را در سراسر کشور به بيماران نيازمند اختصاص داده است.

 بر اساس اين گزارش بيماران نيازمند مي توانند با ارايه مدارک بيمارستاني تا سقف مبلغ 20  ميليون ريال از تسهيلات قرض الحسنه درمان بهره­مند گردند.

گفتني است بانک صادرات ايران در راستاي ترويج سنت حسنه ازدواج در جامعه و حمايت از جوانان در قالب عقد قرض الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه در سه ماهه اول سال92 مبلغ 2هزار و 178 ميليارد ريال به متقاضيان پرداخت کرده است .

شايان ذکر است اقدامات  اين بانک  در سال گذشته در زمينه پرداخت وام قرض الحسنه درمان علاوه بر تامين رضايت بيماران، موجبات تقدير و تشکر مجامع، افراد  و اشخاص مختلف از جمله وزارت بهداشت و درمان، دکتر شهرياري رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي و... را به همراه داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها