کد خبر: ۱۴۸۴۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۳ تير ۱۳۹۲
محمد نوازي به عنوان بازيکن صريح‌اللهجه معروف است.
به گزارش 598 به نقل از 90،محمد نوازي به عنوان بازيکن صريح‌اللهجه معروف است. بازيکن اسبق و جنجالي سال‌هاي نه چندان دور استقلال هيچ کدام از خريدهاي اين تيم به جز عليرضا نيکبخت را قبول ندارد. نوازي به 90 حرف‌هاي جالبي زد که در زير مي‌خوانيد.
90: عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات چطور بود؟
من فقط مي‌دانم جباري از استقلال جدا شده هر چند حضور مجتبي در سپاهان از لحاظ مالي به نفع اين بازيکن است اما از لحاظ تيمي استقلال بهتر بود چرا که او در اين تيم جا افتاده بود. همچنين استقلال نبايد اجازه مي‌داد حاتمي جدا شود.
90:بهتر نبود تحت هر شرايطي جباري را حفظ مي‌کردند؟
صد درصد بايد اين کار را مي‌کردند هيچ کدام از هافبک‌ها نمي‌توانند جايش را پر کنند.
90: اما او را متهم به حاشيه‌سازي کردند؟
جنجال و حاشيه را خود باشگاه درست مي‌کرد جباري به خاطر مشکلات مالي هميشه خودش را قرباني بقيه مي‌کرد. در آن زمان اگر حرف پول مي‌آورديم. مي‌خواستند ما را با قمه بزنند اما الان بازيکن تا پولش را نگيرد بازي نمي‌کند. البته در حال حاضر شرايط حرفه‌اي شده.
90: و عليرضا نيکبخت؟
عليرضا يکي از دوستان من به شمار مي‌رود خيلي خوشحال شدم او به استقلال آمده من فکر مي‌کنم به جز عليرضا استقلال در يارگيري عملکرد چندان خوبي نداشت. و بازيکنان جذب شده در حد اين تيم نيستند. نمي‌خواهم نام بازيکن خاصي را ببرم.
90: اگر بخواهي استقلال را با پرسپوليس مقايسه کني کدام يک در يارگيري خوب عمل کرد؟
شرايط استقلال بهتر است. اما پرسپوليس با جذب ميثم حسيني برد کرد. ميثم گزينه خيلي خوب و يک بازيکن با هوش و تکنيکي است. اما اميد عاليشاه به علت جواني سال اول نمي‌تواند در پرسپوليس جواب بدهد.
90: و در مورد اولويت‌بندي کاپيتان‌هاي استقلال چه حرفي داري؟
بعد از فرهاد كاپيتان دوم استقلال عليرضا نيکبخت است او چند سال در استقلال نبوده اما بايد با احترام خاصي با او رفتار کنند.
90: مسئولان استقلال و پرسپوليس معتقدند سپاهاني‌ها براي جذب بازيکن قرارداد طلايي مقابلشان مي‌گذارند؟
چرا اعتراض مي‌کنند؟ خب اينها هم قرارداد طلايي مقابل بازيکنان بگذارند. تا جايي که من مي‌دانم پرسپوليس، استقلال‌ دم از پورشه، بنز و هيوندا و چک يک روزه مي‌زنند. پس چي شد؟ اينها هم قراردادشان ميلياردي است. زمان‌ ما 20 ميليون پول قراردادمان بود و مي‌گفتند 10 ميليون هم رقم پيراهن‌هايتان است جمعا 30 ميليون پول قراردادمان بود! اما الان فوتبال حرفه‌اي شده و بازيکن با رقم بالا قراردادش را امضا مي‌کند.
90: مشکلت با قلعه‌نوعي حل شد؟
من با قلعه نوعي مشکلي ندارم. يکسري مشکل از گذشته داشتيم که آن هم حل شد. براي قلعه‌نوعي آرزوي موفقيت مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها