کد خبر: ۱۴۸۳۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۳ تير ۱۳۹۲
بهنام ابوالقاسم پور همبازی سابق و دوست نزدیک نکونام، نماینده او برای مذاکره با باشگاه استقلال شده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ ابوالقاسم پور ضمن اعلام این موضوع که استقلالی‌ها هنوز در مورد آینده نکونام صحبتی با او انجام نداده‌اند، درباره علت مذاکره اش با استقلالی ها می گوید: «جواد نکونام مشغله هایی به دلیل تولد فرزندش داشت به همین دلیل از من خواست تا به عنوان یک دوست با استقلالی ها درباره آینده اش حرف بزنم.» او درباره روند مذاکرات نکونام با این باشگاه می گوید: «من روز سه شنبه هفته گذشته با علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال به صورت تلفنی حرف زدم و قرار شد با ایشان چهارشنبه جلسه ای را برگزار کنیم. ولی چهارشنبه خبری نشد و تماسی نگرفتند. روز پنجشنبه و جمعه نیز همینطور. خبری نشد.» او اضافه می کند: «روز شنبه نیز یکی از مسئولان استقلال با من تماس داشت اما صحبتی درباره مذاکرات و آینده نکونام نشد. ما همچنان منتظر هستیم که استقلال درباره آینده این بازیکن مذاکراتی را با ما داشته باشد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال نکونام را می خواهد، می گوید: «نمی دانم، به نظر می رسد آنها او را نمی خواهند چراکه از هفته گذشته تا به حال منتظر هستم وقت بدهند و درباره آینده او صحبت کنیم ولی همچنان منتظر هستیم.»
ابوالقاسم پور در پاسخ به این سوال که استقلالی ها در مطبوعات گفته اند نکونام در تیم مانده، جواب می دهد: «طبیعتا در فوتبال حرفه ای اگر بازیکن را بخواهند با او مذاکره می کنند نه اینکه در رسانه ها بگویند با او تمام کرده ایم. به قول معروف با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی شود. ما منتظر استقلال هستیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسن باغبان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۰
۰
خوب شد این طوربن اش رفتار میکننذ هی اینی قدر نگه من استقلالیم اوساسونا هم تیم نبود که او بازی می کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها