کد خبر: ۱۴۸۳۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۳ تير ۱۳۹۲
سرمربي استقلال صبح روز پنجشنبه با جواد نکونام تماس گرفت و به وي تبريک گفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ طي روزهاي گذشته شايعه شد که سرمربي و هافبک استقلال هنوز هم با يکديگر مشکل دارند و دليل حضور نيافتن نکونام در تمرينات آبي‌پوشان به اين موضوع برمي‌گردد که قلعه‌نویي جذب آندرانيک تيموريان را در اولويت باشگاه قرار داده است. اما تماسي که سرمربي آبي‌پوشان با جواد نکونام داشت اين حرف و حديث‌ها را تکذيب کرد.


قلعه‌نويي پس از تبريک به هافبک تيمش بابت پدر شدن از او در مورد روند مذاکرات با مسئولان باشگاه سئوال کرد و به اين موضوع اشاره داشت که اگر در اين ميان کاري از دستش برمي‌آيد مي‌تواند با فتح‌الله‌زاده که در اوکراين است صحبت کند تا تمديد قراردادش سرعت بيشتري بگيرد، اما جواد به نکته خوبي اشاره کرد. او گفت که اگر شما صحبتي با مديرعامل داشته باشيد ممکن است دوباره جو منفي عليه من در تيم به وجود بيايد و خودم مشکلات را برطرف مي‌کنم.


جواد همچنين گفت که مي‌خواهند بندي ديگر در قراردادش قرار بگيرد و هنوز با فتح‌الله‌زاده روي قطعي شدن اين بند به توافق نرسيده ولي قرار شده بند جديدي جايگزين شود که نه او ضرر کند و نه باشگاه و اگر مشکلي ايجاد نشود شنبه در تمرين استقلال حضور مي‌يابد.


به اين شکل خيال قلعه‌نويي بابت تمديد قرارداد نکونام راحت شد. از سوي ديگر يکي از مسئولان باشگاه به سرمربي تيم گفت که مشکل اصلي جواد پرداخت پيش قسط قراردادش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها