کد خبر: ۱۴۸۲۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۲۲ تير ۱۳۹۲
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: قصد ندارم باخت را توجیه کرده و بهانه بیاورم اما باور کنید که بسیار خسته بودیم.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید معروف پس از شکست سه بر صفر مقابل آلمان در لیگ جهانی اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقه تمام تلاش خود را انجام دادند. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما واقعاً بازیکنان خسته بودند و از چهره آنها نیز معلوم بود.

وی ادامه داد: شاید اگر گیم دوم نتیجه برعکس می‌شد می‌توانستیم به مسابقه بازگردیم اما این اتفاق نیفتاد. در همین حد برای ما خوشحال کننده است که تمام بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون و به خصوص هواداران تمام تلاش خود را کردند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ورزش همین است یک روز می‌بریم و یک روز بازنده هستیم. امروز شرمنده مردم شدیم و امیدوارم در مسابقات و رقابت‌های آینده نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه مربی آلمان کری‌خوانی زیادی داشت، عنوان کرد: مربی آلمان یک مقدار بیماری پرحرفی دارد. در بازی قبلی نیز اعتراض زیادی داشت. در هتل هم همین کری‌خوانی‌ها را داشت. البته مجبور است چون مقابل این همه تماشاگر نمی‌تواند کاری کند اما متأسفانه روند بازی هم به شکلی شد که آنها برنده شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کاربر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۰
۰
چرا وقتی به نفعتان است خوب میگویید ولی وقتی ضرر میکنید بد میگویید آیا این جوانمردی است
پاسخ
یک پزشک ورزشکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۰
۰
اسلام درخبرهاشنیدیم که تیم ایران روزمسابقه دست به تمرین زده است.بنده به عنوان یک پزشک ورزشکارکه ضمن داشتن تجربیات سی ساله درفعالیتهای ورزشی اطلاعات کاملی نیز درزمینه فیزیولوژی وپزشکی ورزشی دارم به نکته بسیارمهمی اشاره میکنم: درتورنمنتهای فشرده ای مثل وضعیت فعلی تیم والیبال مدیریت انرژی تک تک اعضای تیم بسیارحائزاهمیت است.علی رغم تجربیات ولاسکوواحترامی که برای ایشان قائلم باید عنوان کنم که ایشان باتمرین روزمسابقه اثربسیاربدی روی ریکاوری تیم داشته وبه همین دلیل تیم ایران نتوانسته باانرژی کامل دردیدارباآلمان ظاهرشودوتمام قابلیتهای خودرابه نمایش بگذارد.امیداینکه درآینده توجه بیشتری دراین زمینه به عمل آورند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها