کد خبر: ۱۴۸۱۹۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۲۳ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به دیدارش با رئیس کمیته ملی المپیک به نکاتی درباره تمایل رئیس جمهور برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت که اگر علی‌آبادی حرف بزند خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

چندی پیش صحبت‌هایی مطرح شد که احمد‌ی‌نژاد قصد کاندیدا شدن برای ریاست فدراسیون فوتبال را داشته که البته از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری تکذیب شد. کاظم اولیایی به نکاتی اشاره کرد که باعث روشن شدن این موضوع و همچنین مشخص شدن نقش علی‌آبادی در این زمینه شد.


او در این باره به خبرگزاري تسنيم گفت: «بحثی میان دولت و رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به وجود آمد مبنی بر اینکه رئیس جمهور قصد کاندیدا شدن برای ریاست فدراسیون فوتبال را داشته است.»


وی اضافه کرد: «در همین زمینه به همراه یکی دیگر از مدیرانی که عضو مجمع تشخیص مصلحت است نزد علی آبادی رفتیم تا او را منصرف کنیم. حرف‌هایی که در آن روز رد و بدل شد می‌تواند مشخص کننده نقطه کور داستان باشد و نشان دهد که صفایی فراهانی (رئیس کمیته انتقالی فدراسیون) دروغ می‌گوید یا اطلاعیه نهاد ریاست جمهوری واقعیت ندارد.»


اولیایی گفت: «اگر علی‌آبادی در این رابطه اظهار نظر کند مشخص خواهد شد که چرا می‌خواست کاندیدای ریاست فدراسیون شود. هر چند خودش هم قبول کرده بود حضورش به مصلحت نیست. از او بپرسید چه مطلبی باعث تاکید بر حضورش شد. احمدی‌نژاد قصد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون را داشت که علی‌آبادی به او گفت اگر من نامزد این پست شوم بهتر از آن است که شما بیایید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها