کد خبر: ۱۴۸۰۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۴۵     ۲۲ تير ۱۳۹۲
معادله ای که علی فتح الله زاده بیان کرده بود حالا کاملا برعکس شده. قرار بود اگر آندو و جواد ماندنی شدند ساموئل تمدید نکند.
هر چند تمدید قرارداد جی لوید ساموئل با استقلال برای هواداران خبر خوبی بود و کمتر هواداری است که این بازیکن توباگویی را دوست نداشته باشد، با این همه این خبر نگرانی هایی را هم برای هواداران استقلال ایجاد کرده.


از آنجایی که مدیر عامل استقلال در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده بود که در صورت ماندن نکونام و آمدن آندو ساموئل نمی ماند، این تردید ایجاد شده که نکند استقلال از جذب همزمان دو هافبک دفاعی ایرانی خود ناامید شده که زودتر از این دو با ساموئل امضا کرده.


باید دید که این قصه به کجا می رسد؟ آندو دوشنبه قصد رفتن به دوحه را دارد و قاعدتا تا آن موقع نمی تواند به استقلال پاسخ بدهد. نکونام هم فردا جلسه دارد و تصمیمش را می گیرد.


باید دید استقلال چه برنامه ای دارد و می خواهد با دو هافبک دفاعی باقی مانده چه کند؟ فرضیه حفظ همزمان نکونام وآندو با توجه به جذب جمشیدیان و نوری و ماندن ساموئل برای استقلال مقرون به صرفه نیست. از طرف دیگر ترافیک ایجاد شده همین حالا هم بالاست چه برسد به اینکه ساموئل هم اضافه شود.


داشتن چند مهاجم آماده مثل مجیدی و برهانی و قاضی یا سیاوش اکبرپوری که بازیکن مورد علاقه امیر است و همچنین چنین ترافیک سنگینی در خط دفاعی هرگونه حدس و گمان درباره ترکیب اصلی استقلال را ناممکن می سازد.


این وسط پرسپولیسی ها هم در این قحطی هافبک میانی به شدت می کوشد تا از بین نکونام و تیموریان یکی را به اردوگاه خود بیاورند. باید دید که استقلال از بین آندو و جواد قید یکی را می زند یا از ساموئل در خط دفاعی بهره می گیرد.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها