کد خبر: ۱۴۷۸۵۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۲۰ تير ۱۳۹۲
از برآيند اخبار، مصاحبه ها و اتفاقاتي كه طي 24 ساعت گذشته رخ داده مي توان به اين نكته رسيد كه هنوز روزنه هايي براي ماندن انصاري فرد در پرسپوليس هست و تمام درها به روي او بسته نشده!
خيلي عجيب است. تا حالا هيچ وقت درباره بازيكني اينقدر تعادل در نخواستن و خواستنش نديده بوديم اما هر بار كه از كريم انصاري فرد مي نويسيم يا عده اي به شدت به او اعتقاد دارند و مي گويند حتما بايد در پرسپوليس بماند و به كار تيم مي آيد يا عده اي معتقدند اصلا لازم نيست نگهش دارند و زماني كه 4 مهاجم نوك در تيم وجود دارد نيازي به حفظ او نيست.

 

اين تعادل و بالانس عجيب و غريب بعد از تصميم ويژه در كنار گذاشتن انصاري فرد هم وجود دارد. يعني بعد از توافق نهايي اين بازيكن با پرسپوليس و با وجود مخالفت دايي در پي استخاره هايش، همچنان نيمي از پرسپوليسي ها اقدام دايي را اشتباه مي دانند و نيم ديگر معتقدند او بهترين كار را در قبال ستاره جوان و همشهري اش انجام داده است.

 

بعد از تصمیم دايي ابتدا به نظر مي رسيد اين پرونده را بايد تمام شده دانست اما بعد از اعلام اين خبر اتفاقات فراواني افتاده كه شايد دوباره منجر به بازگشت انصاري فرد به پرسپوليس شود.

 

اولا اينكه واكنش انصاري فرد بعد از تصميم دايي اصلا منفي نبوده و او ضمن احترام به دايي و رويانيان از علاقه اش به حضور در تيم محبوبش گفته و اعلام كرده هر جا برود، برمي گردد و پيراهن شماره 9 پرسپوليس را مي پوشد.

 

دوم اينكه رويانيان در مصاحبه اش گفته به خاطر علاقه اش به كريم و تعصب او نسبت به پرسپوليس با دايي حرف مي زند تا اگر امكانش باشد انصاري فرد را برگرداند. حال رويانيان يا به خاطر تعريف هاي كريم از او دنبال تلافي محبت اوست يا به خاطر بالا بردن محبوبيتش نزد هواداران – آنهايي كه مي گويند انصاري فرد بايد حفظ شود – تلاش مي كند و البته اين روزها بعيد نيست كه تصور كنيم او مي تواند روي دايي تاثير بگذارد.

 

به هر حا از برآيند اخبار، مصاحبه ها و اتفاقاتي كه طي 24 ساعت گذشته رخ داده مي توان به اين نكته رسيد كه هنوز روزنه هايي براي ماندن انصاري فرد در پرسپوليس وجود دارد و تمام درها به روي او بسته نشده اما به هيچ وجه نمي توان اين احتمالات را پر رنگ دانست و درصد خاصي برايش تعريف كرد.

 

در اين ميان بايد ديد رويانيان هم فقط خواسته با گفتن آن حرف ها نقش دلسوزانه اش را به رخ هواداران بكشد يا اينكه واقعا براي كريم سنگ تمام خواهد گذاشت. از طرفي او نيز بر اين نكته تاكيد كرده كه انصاري فرد 40 روز از تمرين تيم را از دست داده و رويانيان و انصاري فرد خوب مي دانند که دايي آدمي نيست كه اين مساله را ناديده بگيرد.

 

در هر حال به نظر مي رسد حتي اگرانصاري فرد به هر ترتيبي در پرسپوليس ماندني شود كار بسيار بسيار سختي براي رسيدن به تركيب اصلي داشته باشد و بايد بي خيال چند بازي ابتدايي فصل شود.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها