کد خبر: ۱۴۷۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۵ تير ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدامی عجیب، شرط مدرک تحصیلی برای ثبت نام کاندیداتوری شان را با تبصره و تعویق به نفع خود تمام کردند، و این امر با سکوت معناداری از جانب اغلب رسانه ها و مسئولینی که دائم  از قانون مداری دم می زنند، روبرو شد، سه شنبه هفته گذشته نیز اتفاقاتی بسیار زشت و زننده در خانه ملت افتاد، که برای شخصیت نمایندگان ملت و شانیت مجلس بسیار گران تمام شد.

 دکتر احمدی نژاد که هفته گذشته برای دفاع از اولین وزیر وزارت ورزش و جوانان به خانه ملت رفته بود، با رفتار بسیار زشت و زننده برخی نمایندگان روبرو شد که به نوعی این اقدامات در تاریخ جلسات رای اعتماد در مجلس بی سابقه بوده است.

احمدی نژاد وقتی بنابر حق قانونی و اولیه یک رئیس جمهور پشت تریبون مجلس قرار گرفت و در حال دفاع از وزیر پیشنهادی اش بود که برخی نمایندگان با لیدری آقایان دائم المنتقد به یکباره فریاد " دو – دو" سر دادند که چهره ای بسیار غیرمتمدنانه از منتخبین مردم در مجلس به نمایش گذاشته شد.

هیاهو و فریاد برخی نمایندگان به حدی بود که صدای رئیس جمهور کمتر به گوش می رسید و متاسفانه مردم این اقدام زشت و هنجارشکنانه را از رادیو شنیدند و در بخش های مختلف خبری سیما به تماشا نشستند و شاید بخاطر انتقاد به اینگونه مسائل بود که امروز رئیس جمهور از آمدن به مجلس اجتناب کرد و به جای وی، محمدرضا رحیمی به صحن علنی مجلس آمد.

اگرچه انتظار می رفت در همان لحظه، ریاست محترم مجلس شدیدا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند امّا جای تقدیر دارد که بعد از یک هفته آقای لاریجانی با لحن طعنه آمیز خود، این نوع بداخلاقی ها را به نوعی محکوم کرد.

امروز دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از اتمام سخنراني علي نيكزاد وزير پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارت جديدالتاسيس "راه و شهرسازي " از نمايندگان به خاطر عدم اظهارنظر در حين سخنراني نيكزاد تشكر كرد و گفت: از اينكه اجازه داديد سخنان آقاي نيكزاد استماع شود و مانند جلسه قبل "دو دو " ‌نگفتيد، از شما تشكر مي‌كنم.

به گزارش فارس، وي افزود: مجلس جاي آزادي بيان است و هر كس بايد نظرات خودش را مطرح كند اما ممكن است "دو دو‌ " كردن هنگام سخنراني افراد به خصوص رئيس جمهور يا وزرا و يا حتي نمايندگان، در بيرون از مجلس احساس شود كه نسبت به سخنران اساعه ادب مي‌شود.

رئيس مجلس همچنين تصريح كرد: همه نمايندگان بايد نظراتشان را مطرح كنند اما نبايد در حين سخنراني، اظهار نظر كنند.

لاريجاني در اين جلسه همچنين از حضور رحيمي معاون اول رئيس جمهور و برخي از دولتيان در اين جلسه تشكر كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۰
همهش امام خامنه ای باید تذکر بدن!!! نمیشه بعضی مجلسی ها یه خورده سطح فهم و شعورشون رو ببرن بالا!؟! آخه این چه حرکت بچهگانه ایه که اینا کردن بزرگ بشید دیگه اونجا مجلس یه کشوره نه مهدکودک!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها