کد خبر: ۱۴۷۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۵ تير ۱۳۹۰
سرپرست معاونت امور اجتماعي وزارت رفاه از طراحي كارت الكترونيك سلامت در شوراي عالي بيمه خبر داد و گفت: به زودي اين كارت‌ها جايگزين دفاتر بيمه‌اي در كل كشور خواهد شد.

صمدالله فيروزي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته در زمينه بيمه‌اي اظهار داشت: خوشبختانه جلسات به طور منظم و با حضور تمامي نمايندگان برگزار مي‌شود؛ به طوري كه سرپرست وزارت رفاه نيز در اين جلسات حضور فعالي دارد.

وي تصريح كرد: از ابتداي سال جاري شوراي عالي بيمه همانند سال‌هاي گذشته برنامه كاري خود را در حوزه‌هاي مختلف بيمه‌اي و درماني تدوين كرد كه تا به امروز مصوبات خوبي تهيه شده است.

فيروزي ادامه داد: از جمله اقدامات شوراي عالي بيمه در سه ماه گذشته، بررسي داروهاي مورد نياز در ليست بيمه‌هاست كه در اين راستا برخي از داروهاي گياهي نيز در دست بررسي قرار دارد كه به زودي تكليف اين تعداد دارو مشخص خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اجتماعي وزارت رفاه اضافه كرد: يكي از احكام برنامه‌ پنجم توسعه، تشكيل بيمه سلامت است كه در اين راستا قرار است تمامي سازمان‌هاي بيمه‌گر با يكديگر ادغام و يك سازمان تحت عنوان سازمان بيمه سلامت تشكيل شود كه اميدواريم اين سازمان به زودي تشكيل شود و مشكلات فعلي سلامت را برطرف سازد.

وي اضافه كرد: از جمله اقداماتي كه در سال جاري با همكاري وزارت رفاه و وزارت بهداشت انجام شد، اجراي طرح پزشك خانواده در سه استان خوزستان، سيستان و بلوچستان و كهگيلويه و بوير احمد بود كه نتايج خوبي نيزدر بر داشته است.

فيروزي افزود: به زودي كارت‌هاي الكترونيك سلامت جايگزين دفاتر بيمه‌ مي‌شود؛ هم‌اكنون طراحي اين گونه كارت‌ها در دستور كار قرار دارد كه با همكاري سازمان‌هاي بيمه‌گر كارت‌هاي الكترونيك در كل كشور توزيع خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها