کد خبر: ۱۴۷۶۳۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
هافبک اين فصل استقلال خوزستان ضمن اميدواري به موفقيت اين تيم، جدايي‌اش از استقلال تهران در فصل گذشته را اشتباه دانست.
ايمان مبعلي درباره آخرين وضعيت استقلال خوزستان گفت: آقاي ويسي از سال گذشته تجربه گرفته‌اند و در اين فصل از ميزبان بودمان حتما استفاده خواهيم کرد و با حضور تماشاگران قبل از هيچ بازي‌اي بازنده نخواهيم بود.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا از تکل دهنوي روي پايش در بازي تدارکاتي استقلال خوزستان برابر پرسپوليس ناراحت است، بيان کرد: نه. به هر حال بازي است و اين مسائل در آن طبيعي. دهنوي را دوست دارم و از او دلگير نيستم.

هافبک فصل گذشته پيکان درباره علل نتيجه‌ نگرفتن پيکان هم صحبت کرد و گفت: روند پيکان در فصل گذشته اشتباه بود. در تيمي که مي‌افتد همه مقصر هستند اما درباره اين که آيا اشتباه کردم که به جاي استقلال به پيکان رفتم، بايد بگويم با توجه به مسائلي که بعدها پيش آمد، به نظرم اشتباه کردم و بهتر بود در استقلال مي‌ماندم.

مبعلي در پاسخ به اين سوال که آيا فصل گذشته با کاملي‌مفرد در رختکن درگيري داشته و آيا اين درست است که خوزستاني‌هاي پيکان در برخي مواقع با هماهنگي مانع تمرين ديگر بازيکنان مي‌شوند، بيان کرد: نه. صحت ندارد. با جلال 15 سال است که رفيقيم و هيچ مشکلي با او ندارم اما درباره تمرين هم بايد بگويم که جلال، کاپيتان دوم ما بود و روزي به همه بچه‌ها به خاطر مسائل مالي گفت تمرين نکنند و جز دو، سه نفر همه قبول کردند. خودم چندان راضي نبودم اما قبول کردم و همه پشت جلال ايستادند و بعدها که باشگاه خواست اخراجش کند،‌ بازيکنان يک دل پشت او را گرفتند.

او در ادامه تصريح کرد: بعد از رفتن آقاي ويسي از پيکان هيچ کس فکر نمي‌کرد، آقا فيروز آن نتايج بد را با پيکان بگيرد. خودش هم مي‌گفت نتايجش در پيکان در بيست سال مربيگري‌اش بي‌سابقه بوده است.

هافبک اين فصل استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال که هدفش در اين تيم چه خواهد بود، اظهار کرد: مي‌خواهم به استقلال کمک کنم و از آنجا به تيم ملي بروم. هر زمان که به تيم خودم کمک کردم، به تيم ملي رسيدم و کارلوس کي‌روش هم سال گذشته مرا به اردوي اتريش دعوت کرد اما با رفتنم به امارات ديگر به تيم ملي دعوت نشدم.

مبعلي در پايان و در پاسخ به اين سوال که چه تيم‌هايي شانس قهرماني دارند،‌ گفت: به نظرم چهار تيم استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي و سپاهان شانس نخست قهرماني هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها