کد خبر: ۱۴۷۵۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۱۹ تير ۱۳۹۲
دروازه بان نيمكت نشين روبين كازان علاقه فراواني دارد تا در پرسپوليس به کارش ادامه بدهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ عليرضا حقيقي علاقه فراواني دارد تا در پرسپوليس به کارش ادامه بدهد. دروازه‌بان حال حاضر روبين‌کازان روسيه به جايگاهي که مي‌خواست در اين تيم نرسيد. چند روزي است حقيقي از طريق نزديکانش رايزني‌ها را شروع کرده و گفته حتي به عنوان بازيکن قرضي که شده قصد دارد در پرسپوليس فوتبالش را دنبال کند.


نيمه شب شنبه گذشته حقيقي از طريق تماس تلفني با مسئولان پرسپوليس از آنها خواست ترتيبي دهند تا او دوباره به تيم سابقش برگردد. با آنکه رويانيان از حضور حقيقي در پرسپوليس استقبال زيادي کرد اما به او گفت: «بايد با علي دايي راجع به اين قضيه حرف بزند و در صورتي که سرمربي تيم موافقت کند وي به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه خواهد شد.»


ديروز سعيد شيريني به محض ديدن علي دايي به سمت او رفت و راجع به حقيقي با او گفتگو کرد اما دايي در حالي که با شنيدن نام اين دروازه‌بان چهره‌اش جدي شده بود خطاب به شيريني گفت نيازي به حقيقي نداريم. با همين 3 دروازه‌بان کارمان را دنبال مي‌کنيم و شک نکنيد مشکلي بابت دروازه نداريم.


در هر صورت دايي با اين حرف نشان داد که هنوز حاشيه‌هاي حقيقي و ميثاق معمارزاده را فراموش نکرده و اين خاطرات باعث شده تا او قبول نکند حقيقي به پرسپوليس برگردد.


دايي با شنيدن نام حقيقي چنان چهره‌اش برافروخته و جدي شد که شيريني فهميد او به هيچ عنوان راجع به بازگشت حقيقي جواب مثبت نخواهد داد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها