کد خبر: ۱۴۷۵۲۴
زمان انتشار: ۲۳:۳۷     ۱۹ تير ۱۳۹۲
ژوزه مورینیو برای آنالیز رقبا و بالا بردن درصد موفقیت تاکتیک‌هایش در بازی‌ها به سلاح جدیدی متوسل شده است.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، سرمربی پرتغالی چلسی دیروز اولین جلسه تمرینات خود پس از معرفی شدن به عنوان فرمانده جدید آبی‌پوشان لندن را برگزار کرد تا خود را برای ماموریت خلاص شدن از شر انتقادات و عادت دادن شاگردانش به بازی هجومی که خواسته رئیس باشگاه است، آماده کند.

در این جلسه تمرینی مورینیو همچون دوره اول مربیگری‌اش در چلسی، با برخی از بازیکنانش همچون فرانک لمپارد و گری کاهیل خوش و بش کرد هرچند آنها را از دویدن زیر آفتاب سوزان زمین تمرینی کوبهام معاف نکرد.

تاکتیک‌های خاص سرمربی پیشین رئال مادرید و اینترمیلان مدتی است که زیر سوال قرار گرفته است اما او اکنون در تیم محبوبش دوباره قصد دارد به روزهایی برگردد که تاکتیک‌هایش بی‌رحمانه حریفان را به زانو در‌می‌آورد، البته این بار با یک سلاح جدید.

تاپیش از این کاغذ و قلم، ابزار کار آقای خاص برای آنالیز حریفان و یادداشت نکات لازم در مورد عملکرد تیمش بود اما او حالا به تکنولوژی روی آورده و از یک آی‌پد برای این کار استفاده می‌کند.

مورینیو (راست) در دوره اول مربیگری‌اش در چلسی با سلاح قدیمی تخته شاسی، کاغذ و قلم، مورینیوی فعلی در دوره دوم مربیگری‌اش با سلاح آی‌پد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها