کد خبر: ۱۴۷۴۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۹ تير ۱۳۹۲
چرا باید این بازیکن برود و در سپاهان بازی کند و این فصل جلوی ما قرار بگیرد ما باید مدیریتش می‌کردیم نباید می‌گذاشتیم مجتبی از جمعمان جدا شود
به گزارش 598 به نقل از سایت گل علیرضا منصوریان هافبک سابق استقلال، مردی که با کاپیتانی این باشگاه را ترک کرد سال‌ها بعد از  خداحافظی، همچنان نگران تیم مورد علاقه خود است.منصوریان به عنوان یک استقلالی  برای تیمش احساس مسئولیت می‌کند و از حرف زدن و اظهارنظر هم ابایی ندارد، هر چه باشد او مشروعیت را از سکوها گرفته است جایی که از قدیم تشویق می‌کردند و دوستش می‌داشتند. بهانه مصاحبه با علیرضا منصوریان حرف‌هایی بود که به نقل از او علیه جواد نکونام منتشر شد.
آقای منصوریان درباره جواد نکونام حرف بزنید؟
بله اما من علیه جواد حرف نزدم. به نظر من جواد یک استقلال دو آتشه و یک بازیکن مفید برای استقلال است و آقای فتح‌اله‌زاده و آقای قلعه‌نویی حتما باید همه تلاش خود را برای حفظ این بازیکن انجام بدهند.
ظاهرا شما با آقای فتح‌اله‌زاده ملاقاتی در این زمینه داشته‌اید؟
امروز با آقای فتح‌اله‌زاده صحبت کردم، من دیروز با جواد نکونام مفصل حرف زدم و می‌دانم که او چقدر دوست دارد در استقلال بازی کند، به آقای فتح‌اله‌زاده هم همین را گفتم فکر می‌کنم لازم است یک نفر وسط را بگیرد تا سوءتفاهمی باقی نماند. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است و این برای ما افتخار است که کاپیتان تیم ملی در جام جهانی از استقلال آمده باشد.
اما با وجود همه حرف‌های قبلی مجتبی جباری از باشگاه جدا شد.
من جدایی مجتبی جباری را هضم نمی‌کنم. درست است که مجتبی حرف‌های تندی درباره باشگاه زده بود اما این موضوع به هوادار ارتباطی ندارد باشگاه باید مدیریت می‌کرد و این موضوع را به نتیجه خوبی می‌رساند و جباری را هم نگه می‌داشت او بازیکن بزرگ استقلال بود، کسی که 9 سال در استقلال بازی کرده و محصول خود استقلال هم هست. چرا باید این بازیکن برود و در سپاهان بازی کند و این فصل جلوی ما قرار بگیرد ما باید مدیریتش می‌کردیم نباید می‌گذاشتیم مجتبی از جمعمان جدا شود. به هر حال من خودم این دوران را گذرانده‌ام، یک جاهایی بازیکن احساس می‌کند در حقش اجحاف شده این باور را باید بزرگترها و آنهایی که مدیرند عوض کنند. فقط توصیه من به هر دو طرف آن است که علیه هم مصاحبه نکنند و بیشتر از این روی زخم هواداران نمک نپاشند. هوادار چه گناهی دارد که دعوای گنده‌های تیمش را با هم ببیند.
شما فکر می‌کنید این جلسات برای نگه داشتن جواد نکونام کفایت می‌کند؟
من به عنوان یک استقلالی وظیفه‌ام را انجام می‌دهم امیدوارم که باعث  خیر باشم استقلال امسال می‌تواند قهرمان آسیا شود و این شانس را نباید از خودمان بگیریم، به هر حال این ستاره سوم اگر روی پیراهن بنشیند مال همه ماست.
نظرتان درباره انتخابات بهترین‌های لیگ چیست؟
به هر حال ما به مراسم‌هایی مثل این احتیاج داریم و من امیدوارم که داورها اعمال نظر شخصی نکرده باشند. البته به نظرم خیلی از شایسته‌ها امروز جایزه گرفتند. بقیه چیزها هم سلیقه‌ای است ولی شاید اگر استقلالی‌ها ایران بودند جوایزشان هم بیشتر می‌شد.
موضوع جدایی شما از کادر کارلوس کی‌روش حقیقت دارد؟
فکر نمی‌کنم. البته این موضوع را باید از آقای کی‌روش بپرسید ولی فعلا که ما در خدمت تیم ملی هستیم و بقیه‌اش هم به تصمیم دوستان برمی‌گردد. اما یک نکته‌ای را هم باید عرض کنم و آن اینکه در تقویم سازمان لیگ جایی برای لیگ زیر 23 سال دیده نشده است در حالی که ما به این برنامه‌ریزی احتیاج داریم تا بعدا دوباره با مربیان محترم لیگ برتر درگیری پیدا نکنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها