کد خبر: ۱۴۷۴۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۹ تير ۱۳۹۲
بازيكن جديد پرسپوليس گفت: «از وقتي خودم را در فوتبال شناختم 5 پوشيدم. حتي در چند روزي كه در سپاهان بودم قرار شد 5 را به من بدهند!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ قاسم دهنوي با سر و صداي زيادي پرسپوليسي شد و بالاخره با اين تيم قرارداد بست. با اينكه او سرخپوش شد اما هنوز سپاهاني‌ها از دهنوي ناراحت هستند و قصد دارند از اين بازيكن شكايت كنند. اما دهنوي تمام كارهايش را به وكيل سپرده و از پيگيري كردن اين ماجرا خسته شده است.


* بالاخره بعد از كلي سر و صدا به پا كردن، پرسپوليسي شدي؟
- چه سر و صدايي؟! همه سرو صدا كردند جز من... من كه در اين مدت حرفي نزدم. اصلا دلم نمي‌‌خواهد در مورد اتفاقاتي كه افتاده زياد حرف بزنم.


* خبر داري، كميته انضباطي اعلام كرده بايد جريمه‌ات را بپردازي؟
- آقاي حسن‌زاده هر چه بگويد، من اطاعت مي‌‌كنم و هيچ مشكلي ندارم.


* مي‌‌ترسي عليه تو حكم دهند؟
- از ترسم اين حرف را نزدم. آقاي حسن‌زاده هم دستوري بدهند من مي‌‌گويم، چشم! اين حرف را جدي گفتم و احترام خاصي براي ايشان قائل هستم. در پرونده خودم ديدم كه چطور با صداقت همه چيز را بررسي كرد. قسمت بود در نهايت به پرسپوليس بيايم.


* در اين چند روز شرايط پرسپوليس را چطور ديدي؟
- تمرينات آماده‌سازي خوبي داشتيم و با تمام توان مي‌‌خواهم در خدمت پرسپوليس باشم. پيشگو هم نيستم كه بگويم پرسپوليس فصل آينده چندم مي‌‌شود فقط اميدوارم قهرمان شويم.


* فكر مي‌‌كني شماره 5 پرسپوليس برايت خوش‌يمن باشد؟
- از وقتي خودم را در فوتبال شناختم 5 پوشيدم. حتي در چند روزي كه در سپاهان بودم قرار شد 5 را به من بدهند!


* چون عقيلي 5 را پوشيده بود؟
- بله، اما قسمت بود به پرسپوليس بيايم و شماره 5 اين تيم را بپوشم. تمام تلاشم را مي‌‌كنم تا بدون هياهو در پرسپوليس موفق شوم.


* بدون هياهو برخلاف فصل نقل‌وانتقالات؟
- خدا مي‌‌داند در اين مدت در دل من چه مي‌‌گذشت. در اين مدت همه از من حرف زدند و قضاوت‌هاي اشتباه كردند.


* معلوم است دل پري داري؟
- بله، خيلي حرف‌ها در مورد من زدند. گفتند، پارسال با استقلال به توافق رسيدم و حتي سر تمرين اين تيم رفتم. شرافتاً از قلعه‌نوعي بپرسيد كه من سرتمرين استقلال رفتم؟ من حتي يك جلسه هم با استقلال تمرين نكردم. اگر ثابت كردند من اين كار را كردم مديون مردم ايران هستم.


* امسال هم اشتباهاتي داشتي، قبول داري؟
- بله، من اشتباه كردم و به‌خاطر شرايط خاص تصميم عجولانه گرفتم. من اول با سپاهان قرارداد بستم چون هنوز تكليف پرسپوليس مشخص نبود.


* به‌خاطر دايي نظرت تغيير كرد؟
- وقتي من براي پرسپوليسي شدن ابراز تمايل كردم كه با سپاهاني‌ها قرارداد داخلي بسته بودم. بعد از چند روز كه دايي سرمربي شد دوست داشتم با او كار كنم كه اين اتفاقات افتاد. اما خدا را شكر به جايي رفتم كه دوست داشتم.


* اگر سپاهاني از تو شكايت كنند، چه اتفاقي مي‌‌افتد؟
- هنوز هيچ چيز مشخص نيست. فقط بگويم خودم طبق حكم كميته انضباطي تيم را انتخاب كردم. من با كرانچار در اسلووني هم حرف زدم و بعد از صحبت با او جدا شدم. چون نمي‌‌خواستم با ناراحتي بروم. من به‌خاطر قول و قراري كه با دايي گذاشتم به پرسپوليس رفتم.


* چه قول و قرار گذاشته بودي؟
- قبل از اينكه دايي سرمربي پرسپوليس شود به من گفت هر جا بروم تو را مي‌‌برم. من هم مي‌‌خواستم با دايي كار كنم. مي‌‌خواهم يك سال بدون حاشيه در پرسپوليس بازي كنم همانطور كه در تراكتور موفق بودم.


* اما با تراكتوري‌ها هم دعوا كردي؟
- من با آقاي جعفري دعوا نكردم. فقط سرگرفتن رضايتنامه با زيني‌زاده بحث كردم. من دوست داشتم در تراكتور بمانم اما به من حرف زور زدند.


* سر پول به مشكل خوردي؟
- زيني‌زاده به من گفت، همان پول پارسال را بگير! چرا من همان پول را بگيرم و بقيه چند برابر پول بگيرند؟ زيني‌زاده حقايق را به مردم بگويد و مردم را رودرروي من قرار ندهد. مگر من درخواست قرارداد يك ميلياردي كردم؟!


* پس چقدر مي‌‌خواستي؟
- من زياد پول نخواستم و حتي آذرنيا هم شاهد است. ايشان به من گفت، بخاطر اين شكلات كه روي ميزم هست. بمان! من به زن و بچه‌ام شكلات بدهم؟ بازيكنان تراكتور پول نگرفتند و ماندند. مرد و مردانه بگويند، پول نگرفتند؟! هواداران تراكتور من را «گتوزو» كردند اما مسئولان زحمت يكساله من را نديدند! تراكتور از قلب من بيرون نمي‌‌رود.


* فكر نمي‌‌كني همين مشكلات در پرسپوليس پيش بيايد؟
- نه، من با تمام وجود براي پرسپوليس بازي مي‌‌كنم و نمي‌‌‌گذارم اين مشكلات پيش بيايد. با شرافتم در پرسپوليس بازي مي‌‌كنم و مخلصانه مي‌گويم كارگري پرسپوليس را مي‌‌كنم.


* حتما مي‌‌داني دايي هم با بي‌‌انضباطي مخالف است؟
- بله، مطمئن باشيد من بي‌‌انضباطي نمي‌‌كنم! در اين يك‌سالي كه در پرسپوليس هستم مي‌‌خواهم از دايي خيلي چيزها ياد بگيرم. خودم را به دايي ثابت مي‌‌كنم و بازيكن حاشيه‌سازي براي پرسپوليس نمي‌‌شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها