کد خبر: ۱۴۶۷۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۷ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از سجادی خواستم تا هر چه زودتر قبل از اینکه دیر شود هیئت مدیره را معرفی کند.

به گزارش 598 ،محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص حضورش در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در راستای جلسات قبلی امروز هم به دیدار سجادی رفتم و از وی خواستم ظرف دو یا سه روز آینده تکلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را مشخص کند.

وی افزود: نقطه‌نظرات خودم را به سجادی در خصوص هیئت مدیره پرسپولیس دادم و دیگر سایر تصمیمات با ایشان و وزارت ورزش و وزیر است. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند ختم به خیر باشد.

رویانیان ادامه داد: من در این جلسه اعلام کردم که هرچه زودتر در اوایل ماه مبارک رمضان و ظرف دو یا سه روز آینده تصمیم لازم در خصوص هیئت مدیره گرفته شود بهتر است تا کارهای پرسپولیس خدای ناکرده دچار مشکل و ضرر و زیان نشود. حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و یا چه کسانی انتخاب می‌شوند. من تمام حرف ها و نظراتم را دادم دیگر همه چیز با خود آقایان است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در مورد مدیرعاملی تیم هم صحبتی شد یا خیر گفت: در این جلسه بحث ما انتخاب هیئت مدیره بود و بس.

رویانیان در مورد اظهارات فتح‌الله‌زاده که در یکی از روزنامه‌های امروز منتشر شده، تصریح کرد: من اساسا همیشه حرف‌هایم جدی است، اما فتح‌الله‌زاده به شوخی می‌گوید و من جواب شوخی را نمی‌دهم، اگر حرف بزنم خیلی چیزها بد و خراب می‌شود، پس بهتر است همه چیز تمام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها