کد خبر: ۱۴۶۶۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۶ تير ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: با درخواست سرمربي تيم ملي فوتبال ماموريت وي را يک هفته ديگر تمديد کرديم.
علي کفاشيان درباره جلسه دانش‌افزايي مربيان تيم‌هاي باشگاهي مديران عامل و داوران فوتبال گفت: اين جلسه هماهنگي درباره دانش‌افزايي مديران عامل و داوران بود که با حضور ناظران و سرپرستان تيم‌هاي حاضر در ليگ‌هاي دسته اول و برتر برگزار شد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: نتايج نيز به اطلاع عزيزان خواهد رسيد تا از طريق کميته انضباطي، کميته داوران و کميته مقررات مسابقات ليگ برتر در سال آينده به خوبي برگزار شود.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره برنامه‌هاي تيم فوتبال گفت: کي‌روش در حال برنامه‌ريزي و مطالعه است و قرار بود طي روزهاي آينده به ايران بازگردد اما خبر داد تا ماموريتش يک هفته ديگر تمديد کنيم و ما هم اعلام کرديم هر چه زودتر برنامه‌هايش را به ما اعلام کند تا دچار مشکل نشويم.

کفاشيان تصريح کرد: کي‌روش اعلام کرد مسابقاتي را در نظر گرفته است. پيشنهاداتش را بررسي مي‌کنيم تا اگر مورد تفاهم بود اجرايي شود.

وي با توجه به برگزاري جام کنفدراسيون‌ها و حضور مسئولان فيفا در برزيل به اين کشور سفر کرد و ملاقاتي را با مسئولان و مربيان برخي تيم‌ها به منظور هماهنگي برگزاري اردو و ديدارهاي تدارکاتي انجام داد.

وي در خصوص بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي براي حضور در جام جهاني گفت: درخواست داديم تا با تيم‌هاي قدرتمند جهان بازي کنيم و ترسي هم از باخت نداشته باشيم. منتظريم کي‌روش ريز برنامه‌هاي خود را به ما اعلام کند البته او کليات را گفته است اما اينکه با چه کشورهايي و در کجا بازي کنيم در آينده مشخص خواهد شد.

کفاشيان افزود: پيشنهادات مختلفي از کشورهاي مختلف داريم که دو بخش است بخشي مربوط به تيم‌هايي است که هنوز تکليف‌شان براي حضور در جام جهاني مشخص نشده است که آبان ماه مشخص خواهد شد و بعد از قرعه‌کشي و گروه‌بندي بهتر مي‌توانيم برنامه‌ريزي کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره ديدار دوستانه با کره جنوبي گفت: بعد از اينکه تفاهم کرديم که شکايت‌هايمان را از هم از فيفا پس بگيريم آنها پيشنهاد ديدار دوستانه را دادند. اما کي‌روش فعلا جوابي نداده است و به نظر مي‌رسد تمايلي هم ندارد اما آنها منتظر پاسخ ما هستند.

کفاشيان درباره هشدار کميته انضباطي به باشگاه‌هاي بدهکار فوتبال گفت:‌کميته انضباطي اصرار دارد با توجه به حجم طلبکاران از باشگاه‌ها حق آنها داده شود از طرفي اکثر باشگاه‌هاي ما بدهي‌هاي سنگيني دارند و بايد طوري عمل کنيم که هم بدهي‌ها پرداخت شود و هم جلوي کار باشگاه‌ها گرفته نشود. مي‌توان از طريق اخذ تعهدات از باشگاه‌ها و کسر امتياز در صورت عدم پرداخت بدهي‌ها اقدام کرد. باشگاه‌ها بايد بدانند که بدهي‌هايشان بايد پرداخت شود و براي اين موضوع تدابيري را اتخاذ خواهيم کرد.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص حکم پرونده تباني در ليگ دسته اول گفت: حکم کميته استيناف نهايي شده است و امروز يا فردا ابلاغ خواهد شد.

کفاشيان در خصوص شرايط کميته داوران نيز گفت: قرار است فردا در جلسه‌اي با حضور طرفين صحبت‌هاي آنها را بشنويم.

وي درباره اينکه آيا احتمال تغيير و تحولات در کميته داوران وجود دارد، گفت: خيلي‌ها دوست دارند تغيير و تحول ايجاد کنند اما بايد صحبتهاي طرفين را در اين باره شنيد و سپس تصميم‌گيري کرد.

کفاشيان بعد از اين جلسه به استقبال بازيکنان تيم ملي فوتسال که در بازي‌هاي داخل سالن آسيا قهرمان شده بودند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها