کد خبر: ۱۴۶۵۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۶ تير ۱۳۹۲
آنقدر مجتبي را اذيت کردند که فرار کرد و از استقلال رفت. حالا بروند توي بازار و غيرت بخرند.
به گزارش 598،حسن روشن پيشکسوت استقلال كه در اين هفته ها از مجتبي جباري حمايت كرده است حتي پس از جدايي جباري هم از او حمايت مي كند.

او با اشاره به جدايي جباري مي گويد: فقط مجتبي جباري از اين تيم نرفته بود که او هم رفت. آنقدر مجتبي را اذيت کردند که فرار کرد و از استقلال رفت. حالا بروند توي بازار و غيرت بخرند.جباري آماده و سرحال را نگه نمي‌دارند و نيکبخت را پس از 5 سال دوري از فوتبال جذب مي‌کنند، ‌اين معادلات باشگاه استقلال را من نمي‌فهمم و نمي‌دانم چطور اين اتفاقات مي‌افتد؟ به هر حال تماشاگران بايد توجيه شوند چرا اين اتفاقات مي‌افتد.

او ادامه مي دهد: نيکبخت در استقلال بوده و اگر آماده است هيچ اشکالي ندارد به استقلال برگردد؛ شايد هم او را آورده‌اند تا برايش يک بازي خداحافظي بگذارند! اگر نيکبخت خيلي آماده باشد جذب او بد نيست، اما جباري چرا رفت و چرا در اين موقعيت نيکبخت به استقلال آمد؟

روشن مي گويد: جباري را به اين دليل کنار گذاشته‌اند که گفته «شرايط استقلال مسخره است»؛ برويد از او بپرسيد چرا چنين حرفي زده؟ من هم مي‌گويم«شرايط استقلال مسخره است»؛ مگر دو فصل قبل نبود که با همين مجتبي جباري به مشکل خوردند و مديرعامل باشگاه گفت دو سال او را محروم مي‌کنيم اما هفته بعد فيکس براي استقلال بازي کرد؟ اگر شرايط استقلال مسخره نبود بايد همان موقع با او برخورد مي‌کردند.

روشن به مديرعامل استقلال هم حمله مي كند:تا به فتح‌الله‌زاده مي‌گويند بالاي چشمت ابروست استعفا مي‌دهد. آقا برو؛ چقدر استعفا مي‌دهي و باز از پنجره باشگاه وارد مي‌شوي؟! هميشه مي‌گويد بدهکارم و چک برگشتي دارم. ما اگر يک چک برگشتي داشته باشيم بانک به ما دسته چک نمي‌دهد اما اين آقا 7 سال است چک‌هايش برگشت مي‌خورد باز هم به او دسته چک مي‌دهند؛ اين بانک کجا است که به او دسته چک مي‌دهد اما به ما نمي‌دهد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سدنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۰
۰
اقاي روشن لطف كن تيم را بيشتر از اين وارد حاشيه نكن اقا ما هوادار ان اگر نخواهيم شما اظهار نظر كني بايد كي رو ببينيم ول كن ديگه الان چند ساله هي ميگي فتح الله اينجور فتح الله اون جور بابا برو پي كارت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها